“Seguim el fil fins la ràdio”

Lectura d’un conte inventat a la ràdio.

Activitat de foment de la lectura adreçada als alumnes dels Centres d’Educació Infantil i Primària de la Ribera d’Ebre.

A partir d’una activitat a l’aula d’elaboració d’un conte i de treball de la lectura. S’aprofiten els recursos propers per reforçar la lectura en públic i fer-ne difusió al centre (Jocs Florals, Setmana Cultural, Sant Jordi, Revista Escolar, Ràdio a l’escola) i a l’entorn (Premis Literaris, Centre de Recursos Pedagògics, Biblioteca Local i Comarcal, Ràdio Local i Intercomarcal,…)

Primera sessió a Ràdio Móra d’Ebre, dijous 15 de maig a les 11.30 h.

“MOSTRA DE CONTES”

Participants: Alumnes de cicle superior del CEIP Lluís Viñas de Móra d’Ebre amb la seva tutora Meritxell Masip.

A partir de l’experiència d’elaborar un conte i llegir-lo públicament mostren el seu treball de llengua i d’animació lectora. Són contes de l’aigua que han estat premiats en els Jocs Florals del centre.

Podeu veure el recull de l’activitat al bloc de l’escola.

3 thoughts on ““Seguim el fil fins la ràdio”

1. Romina i Meritxell

A les dues tutores de 5è. ens va semblar molt positiva l’experiència per tal de fomentar la lectura i expressió oral.
    Creiem que és una bona inicitica per conèixer la ràdio i el treball periodístic.
    Els alumnes van gaudir molt de la jornada.
    I des d’aquí volem agraïr a la Joana Vernet que ens facilités aquesta vivència.

2. Joan i Pol

Vam estar molt nerviosos abans de llegir, perquè si t’equivoques encara t’agafen més nervis.
    Quan vam acabar estavem molt tranquils i a part ens van donar una llibreta, una piruleta, un calendari i una carpeta.
    Ens va agradar bastant.

3. clara i gemma

Gemma i Clara: Ens va agradar molt està allí escoltan la ràdio, perquè ho van fer molt bé, estaven una mica nerviosos però no es notava. Nosaltres els contes els trovem molt originals i bonics.