Lectura del conte “La gota viatgera” a Ràdio Móra d’Ebre

Els alumnes de cicle mitjà del CEIP Tres d’Abril de Móra la Nova van participar en els V Premis Pilarín Bayés de contes escrits per a nens i nenes sobre el tema de l’aigua i la Tània ha estat una de les guanyadores amb el conte “La gota viatgera” que ha llegit a la ràdio.

Aquesta és la segona lectura de contes a Ràdio Móra d’Ebre dins la mostra “Seguim el fil fins la ràdio” on participen els alumnes de les escoles.

El conte explica la història d’una gota d’aigua que vivia al mar i volia arribar al cel per poder explorar el món des d’allí. Durant aquest viatge va passar per tots els estats seguint el cicle de l’aigua i va conèixer moltes amigues i paisatges.

Trobareu el conte al bloc de l’escola.

2 thoughts on “Lectura del conte “La gota viatgera” a Ràdio Móra d’Ebre

1. Teresa Aleu

Durant aquest curs, i en tots els nivells, hem treballat des de diferents vessants el tema de l’Aigua. Les disfresses de Carnestoltes i també la Setmana Cultural han estat dedicats a aquest tema. Vam decidir participar en el Concurs del Premi Pilarín Bayés perquè coincidia amb la mateixa temàtica que nosaltres treballàvem. Van participar els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior, resultant premiat el conte de l’alumna Tània Marcos Borràs de Tercer de Cicle Mitjà. Aquest fet és important pel nostre centre, tant pels alumnes com pels professors, és el resultat d’una feina ben feta per parts de tots i a la vegada ens servirà com a estímul i motivació per dur a terme les diverses activitats que es presenten durant el curs.

2. Teresa Aleu

Valorem positivament l’acollida que ens ha ofert Ràdio Móra d’Ebre al realitzar la lectura del conte a la ràdio, mostrant el nostre treball i a la vegada participant en una activitat d’animació lectora conjuntament amb d’altres escoles que esperem tingui una continuïtat el proper curs. Agraïm a la Joana Vernet del CRP que ens hagi engrescat a fer-ho.