LES PRIMERES FAVES

1

Aquesta propera setmana ja collirem les primeres faves.

dav

CANYA DE SUCRE

0

Les canyes de sucre que ens van regalar a Can Salichs ja estan força crescudes.  A finals de la primavera tallarem una mica per tastar-la.

dav

FRUITA I VERDURA A L’ESCOLA

0

Som escola verda, i un dels projectes en els que participem és el de “Fruita i verdura a l’escola”.  Durant aquest setmana menjarem una peça de fruita o verdura cada dia.  això ho repetirem una setmana al mes.

Aquesta setmana ens ha tocat : plàtans, peres, pastanagues i mandarines.

EN ELS TRES IDIOMES

0

Per a millorar el nostre vocabulari i el de tota la comunitat educativa hem posat els rètols de les plantes de l’hort en castellà i en anglès, fins ara només les teníem en català.  Esperem que serveixi per a millorar el nostre lèxic.

Hem plantat floretes

0

Avui els de p3 hem plantat pensaments.

IMG_0739-800x600

AVUI HEM BAIXAT A L’HORT A PLANTAR

0

Avui hem baixat a l’hort de l’escola i hem plantat:enciams, bledes, espinacs, escaroles, ceba dolça, api,…

Clicant a sobre de l’enllaç podreu veure totes les fotos.

Collita final de curs

0

Hem collit carbassons, patates, mongetes, pebrots, albergínies i tomàquets.

Clicant a sobre de la fotos veureu més fotos.

IMG_20170620_121943-864x1152

Avui baixem a plantar enciams i mongetes amb els alumnes de P4

0

Avui hem baixat a plantar mongetes  i enciams amb els alumnes de p4, així al final de curs podran collir les mongetes tendres i menjar-se-les a casa.

roja011_plantar-judias-verdes-en-la-huerta-668x400x80xX

Ciclant a sobre de la foto veureu com plantem

Buidem el compostador

0

Avui hem baixat a l’hort i hem buidat el compostador.  El compost que hem tret l’hem passat pel garbell i l’hem escampat per tot l’hort.

Si cliqueu a sobre de la foto podreu veure tot el reportatge de fotos que han fet en Pol i en Teo.

p_20170314_114952

Tornem a plantar

0

Avui hem tornat a plantar enciams i unes tomaqueres primerenques a veure com van.