PLA DE L’ESPORT

El Pla Català de l’esport (PCEE) pretén posar a l’abast de tots els alumnes la pràctica d’activitats físiques i esportives, i aprofitar el gran potencial d’aquestes activitats per contribuir a la formació personal i cívica dels nostres infants i joves.

Més concretament, busca els següents objectius:

• Incrementar la participació en activitats físiques i esportives en horari no lectiu de l’alumnat dels centres educatius.

• Aprofitar el gran potencial educatiu i formatiu de les activitats esportives, cercant la participació per damunt de la competitivitat.

• Contribuir en la formació en valors com la tolerància, el respecte als altres i a les regles, la cooperació, l’autonomia, entre d’altres.

• Fomentar l’adquisició d’hàbits saludables que contribueixen a un millor benestar.

Per aconseguir aquests objectius s’escullen 4 dinamitzadors (2 de 6è i 2 de 5è) la funció dels quals és col·laborar amb la coordinadora del pla català de l’esport a organitzar i explicar les ofertes d’activitats esportives i motivar els companys perquè participin en les activitats.

En aquest cas, els càrrecs del PCEE a la nostra escola són:

• Coordinadora: Judit Icart Camprubí

• Dinamitzadors de 6è: Oriol Camprubí Sala i Ariadna Torres Orra

• Dinamitzadors de 5è: Anna Plana Suriñach i Foad Gharib

A més a més comptem amb la col·laboració de la Montemayor Crespo, membre de l’Ampa.

foto-reduida-1

preview20 pieceJudit

2 thoughts on “PLA DE L’ESPORT

1. mar

Aaaaa, jo no sabia qui eren els delegats d’escoles verdes de 6é, segurament que a l’escola som super escola verda!!!
    jeje

2. Eloi de Miguel

No, aquest no son els delegats d’escola verda, sinó els delegats del plà de l’esport, o algu així.