El dia 22 de març els alumnes de Cicle Mitjà vam fer una visita al forn de Can Torres. Aquesta sortida (organitzada pel Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura) és una activitat que la nostra escola programa dins les actuacions d’Escoles Verdes en col·laboració amb Tasta’ns.
L’objectiu de la visita ha estat conèixer el procés d’elaboració del pa ja que en l’àrea de coneixement del medi estem treballant el tema de l’alimentació.
Ens van explicar tots els ingredients que necessiten per fer pa, també tota la maquinària que utilitzen en el procés i vàrem poder veure el forn de llenya on el couen.
En acabar ens varen obserquiar amb un panet, un croissant i globus per cadascú. Moltes gràcies!
Vem anar a darrere l’escola que hi ha on fan al pa a can Torres la Marta ens va ensenyar moltes coses de fer la massa del pa.