Una mà de contes

logo

XVI Concurs El Gust per la Lectura convocat pel Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics per al curs 2010-2011.

Els alumnes de l’escola Segimon Comas ens vàrem presentar en l’apartat de:

El banquet imaginari (Una mà de contes)

I els alumnes de 4t, el dia 8 de juny vàrem ser nominats guanyadors en aquesta modalitat., tal com es pot veure en el següent enllaç del veredicte:

Veredicte del XVI Concurs el gust per la lectura

L’acte va tenir lloc al Caixaforum de Barcelona.

A continuació teniu l’enllaç a les fotos de l’acte:

Fotos acte entrega de premis.

A continuació teniu un resum de la nostra experiència el dia 8 de juny a CaixaForum:

El dia 8 de juny de 2011 vam anar a Barcelona a recollir un premi en el XVI Concurs “El gust per la lectura”, a l’edifici de CaixaForum, un edifici modernista que abans era una fàbrica textil anomenada Casaramona, una obra arquitectònica creada per l’arquitecte: Josep Puig i Cadafalch. La fàbrica es va començar a construir a l’any 1909, es va inaugurar el 1912 però al cap de vuit anys ja era tancada. Al 1976 es va declarar Monument Històric d’Interès Nacional. I més endavant la fàbrica es va convertir en l’actual CaixaForum, inaugurat el 2002, un Centre Social i Cultural de l’Obra Social “La Caixa”.

Quan vam arribar a Barcelona, vam dinar, vam pujar a la terrassa de CaixaForum i después vam entrar a l’entrega de premis. Ens van donar el primer premi de la categoria A (El Banquet Imaginari) pel conte: “UNA AVENTURA GELADA”. Ens van donar un joc del Bocamoll, 200 euros per l’escola, samarretes, DVDs, revistes, llibretes, coca-coles,… Ens ho vam passar molt bé.

Abans de marxar de Barcelona vam anar a l’Estadi Olímpic de Montjuic, on vam berenar abans de fer el viatge de tornada cap a Sant Quirze de Besora. Va estar una gran experiència.

Aquí teniu algunes fotografies:

10 thoughts on “Una mà de contes

1. marta

Vem anar a la pista de Sant Quirze de Besora a fen -se aquestes fotos tan chules amb la Paula i l’Olivia.

2. joan ramon

Va ser genial :), va ser una pesada i lo que amb va agradar mes va ser quan vam bam aber de ficar el cap a entre la farina en quell galleda per agafar la piroleta i jo semblava en Baron Asler 🙂

3. Aina Martínez

Va ser molt divertit, tot i que 3 hores de viatge es van fer molt llargues, però és igual, estic molt contenta de que haguem guanyat!!

4. Paula

C-A-M-P-E-O-N-E-SSSSSS gracies a totom que ens va ajudar a fer el conte!!!!!!!!

5. lidia

M’agraderia que tornes a ser el dia 8 de juny.
    Ja ja ja ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. Paula Carrasco

m’ alegro de que 4t aguessim guanyat aquest concurs!!
    la verritatt eske ha valgut la pena ( poqué ) ens i em fet molt, i jo crecc que si no u aguesim fett tots juns no ens aguessim ensoritt. El viatge va ser molt guai fins a un moment que ens vam avorrir i tota la penya de alla dereraa vam començar a comptar taxis n’ hi havienn més de 130!!
    Em va agradar mol aquell diaa i quant ens vaan dunar el premi encaraaa méss!!

jo i suposo que tots els de 4t mai ovlidaran aquell diaaa

7. Eudald Alabau Selva

Enhorabona campions, la imaginació al poder! Ha estat un plaer congelar aigua amb vosaltres. Potser l’any vinent farem polos de gustos i colors i els llaparem. Fins aviat, Eudald