ST. Quirze per la Marató

Taller a cada cicle: Aprenem de l’experiència dels altres.

DIMECRES, 15 DE DESEMBRE

En Jordi Molas,  noi afectat d’una lesió medul·lar produïda per un accident mentre feia esport va fer un petit taller a cada cicle que va servir per poder explicar la seva experiència i fent-se veure com s’ha adaptat a la nova situació a partir de l’esforç i les ganes de superació. L’activitat va ser un èxit i a tots els nivells va portar el seu punt d’empatia i reflexió.
L’activitat es va portar a terme a l’Escola Segimon Comas i a la SES Bisaura.

Col·laborem amb La Marató de TV3

DIVENDRES, 17 DE DESEMBRE

Al matí els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial varen muntar al pati de l’escola una representació en miniatura del poble de Sant Quirze de Besora amb el lema: Un poble per La Marató.

Els alumnes de 4t hi han col·laborat portant el seu treball d’orientació en anglès sobre un plànol d’un barri imaginat.

Els alumnes del Taller Arts and Craft de Cicle Superior d’aquest trimestre han aportat les seves mandales com element decoratiu del poble.

L’activitat és una mostra del treball sobre el títol CASES que ha portat a terme l’escola aquest curs .
A ¾ de 5 de la tarda i fent un compte enrere a càrrec dels alumnes de 6è s’ha fet una enlairada col·lectiva des de l’Escola Segimon Comas i la llar d’infants Els Quirzets amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Quirze de Besora.
Al pati de l’escola s’ha recollit l’aportació d’1 € per part de cada alumne/a de l’escola.

Endavant amb La Marató de TV3. Participeu-hi!