CATALUNYA RÀDIO-MUSEU D’HISTÒRIA

5-11-2010

CATALUNYA RÀDIO

www.catradio.cat

Una experiència per no oblidar..

• Com ho preparem a l’escola? Fent pràctiques de lectura de notícies dels butlletins informatius de Catalunya Ràdio.

Ben aviat els nois i noies de cicle superior us parlarem de…

PERSONATGES VIP A CATALUNYA RÀDIO

ICAT FM

ELS INFORMATIUS

EL DIRECTE, PROBLEMES DOMÈSTICS DE MANEL FUENTES

• Quins treballs he de presentar a l’escola? Text sobre la sortida organitzat a partir dels apunts de classe, lectura expressiva de notícies i lectura del dossier informatiu que ens van donar a Catalunya Ràdio.

MUSEU D’HISTÒRIA DE CATALUNYA

I si ens voleu veure al Youtube en Pol Baraza us diu l’enllaç: Catalunya Ràdio, Herois.

5 thoughts on “CATALUNYA RÀDIO-MUSEU D’HISTÒRIA

1. mar

En a mi em va agrada molt aquesta excursió pero a catalunya ràdio els nens i nenes de 5é no varem fer gaire cosa.
    Peró tan es mo vaic pasar molt bé

2. anna

a mi em va agradar molt anar a catalunya radio!!! i tambe em va agradar al museu d’histora!!!

3. Pol Baraza

jo m’ho vaig passar molt bé era molt xuli tot pero els de 5é no van fer gaire be res amb respecte a tothom pero lo que inporta mes es que tots ens ho agem passat molt bé

4. Pol Baraza