CdA Barcelona

MODERNISME AL PASSEIG DE GRÀCIA

Abans de la sortida: Fem de guies tot preparant el guió de les nostres cases.

CASA BATLLÓ.

CASA AMATLLER.

CASA LLEÓ-MORERA

LA PEDRERA

• Com ho fem? Per grups de 3 o 4 alumnes. Cada grup prepara el guió d’una casa per exposar-lo el dia de la sortida.
  • Com ho treballem? Cercant informació al google maps i visitant virtualment les cases modernistes des de l’escola.
  • Quins treballs formen part d’aquest apartat? La fitxa individual i la fitxa de grup.

Durant la sortida: Treballem a partir de les exposicions dels nostres grups, els monitors del CdA ens fan de guia i ampliem informacions a partir de l’obervació directa.

• Quins treballs formen part d’aquest apartat? Els apunts de la sortida, el dossier del CdA MODERNISME AL PASSEIG DE GRÀCIA i les fotos de les càmeres de cada grup que tenim desades a la T/03fotos/cicle superior/CdA per poder fer els treballs proposats.

Després de la sortida: Creem coneixement a partir de la recerca i l’observació.

• Quins treballs formen part d’aquest apartat? La fitxa biogràfica de l’arquitecte, la descripció de la casa que m’he preparat i la valoració de la sortida.
  • Com ho treballem? Treballem el DOSSIER AL PASSEIG DE GRÀCIA a l’àrea de medi i les produccions escrites a les sessions de projecte d’expressió de català.
  • Com m’organitzo per fer les produccions escrites? Expliquem a clase l’estructura i components de cada text, planifico el text a partir dels meus apunts, escric l’esborrany, corregeixo amb la mestra i el passo a TAC afegint imatges que ajudin a comprendre el text.

3 thoughts on “CdA Barcelona

1. Pol Baraza

jo crec que la sortida a Barcelona va ser molt interessant i m’ho vaig passar molt be gracies per tot

2. JOSE.J.A

a mi tambe em va semblar interesant la sortida a les cases modernistes.
    la casa que em va agradar més va ser la casa Ametller tambe la Pedrera.
    jo també mo vaig passar bé