La castanyada

La Castanyada és la primera festa que celebrem a l’escola.  El divendres 29 d’octubre vam celebrar la castanyada i vam dedicar tot el dia a aquesta celebració. Al matí es van organitzar tallers diversos a cada cicle: Educació Infantil i Cicle Inicial van fer les coques de tardor i jocs tradicionals amb castanyes, i a Cicle Mitjà i Superior van fer tallers de tradicions, TAC,  danses i cançons,  i d’ambientació de l’escola.

A la tarda els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial es van reunir al pati interior per explicar el conte de  “Marieta , la castanyera”, recitar poemes, dites i refranys, cantar  cançons i fer danses. Els alumnes de Cicle Mitjà i Superior, ens van oferir un parell de danses  molt originals al pati de l’escola. Mentrestant, alguns pares i mares havien preparat el berenar i torrat les castanyes que tant ens agraden…