CICLE SUPERIOR

El Cicle Superior està format per alumnes de 5è i 6è.

A la classe de 5è som 25 alumnes i tenim dues tutores, l’Anna Cutrina i la MªCarme LLagostera.

5e2

A la classe de 6è som 24 alumnes i tenim de tutor el Xevi Serrat.

6e

8 thoughts on “CICLE SUPERIOR

1. joana

Estaria bé que ja comencessim a penjar fotos sobre les nostres sortides a la ruta de les cases modernistes i l’ excursió a CATRàdio i també els reportatges i les cartes al director del projecte d’ expressió de català a l’ apartat de Cicle Superior del nostre bloc i també a l’ apartat de festes del bloc la festa de la castanyada.

2. mbassaga

Estem molt contents i contentes pel teu suggeriment, hi estem treballant. Mirarem que a finals d’aquesta setmana ja sigui una realitat veure les nostres sortides, treballs i festes al bloc. Si vols col·laborar-hi només ens ho has de dir.

3. Classe de 6è

Hola, som els nens i nenes de 6è, els més grans de l’escola. Estem enviant aquest missatge amb la pissarra digital, que és molt xula!

Estem veient l’Intranet i el bloc de l’escola. Esperem animar a tothom perquè participi. Ànim!

4. Pere Caralt

Hola a tots/es.
    Sóc en Pere Caralt de l’escola Pirineu de Campdevànol.
    He fet un cop d’ull al vostre bloc i m’agrada molt l’estructura.
    Records a la Maria Carme Llagostera.

5. J.A.Z

Hola,

Nens de 5è no us motiveu i us flipeu que sou els millors perque o som nosaltres, a per sert aquest curs encaraque ens aguem barellat ens ho hem passat molt bé i les mestres podrieu deixar el MSN si en teniu per poder xerrar o per si us volem dir alguna cosa…. Bueno adèu barandilles!

XD, At JAZ 🙂

6. J.A.Z

Ei,
    Ja a començat l’estiu i estem preparats per viure aventures, jugar, de vacances… Bueno el que vull dir es qe us trobarem molt a faltar sobretot a tu Mariona i Judit, el per fi a arribat el dia de tenir vacances i els de sisè farem un pas mes i sera molt millor!!!! 🙂 🙂 🙂 🙂