MENJADOR

MENÚ DEL SEGON TRIMESTRE

Podeu consultar el menú del segon trimestre, propostes de sopars, suggeriments per a fer una dieta equilibrada i altres informacions d’interès a la web de Vespella.

HORARI MENJADOR ESCOLAR:

Alumnes d’Educació Infantil: de 12 a 3 de la tarda.

Alumnes d’Educació Primària: de 1 a 3 de la tarda.

El nostre menjador escolar està gestionat pel Consell Comarcal d’Osona i l’empresa que fa el servei és Vespella.

Disposem de cuinera pròpia. Els dinars s’elaboren parcialment al centre.

Els alumnes dinen per torns:

1r torn:  A  les 12:15  comencen a dinar els alumnes d’Educació Infantil.

2n torn: A la una dinen els alumnes de Primària.

Compartim el menjador i pati amb la SES durant el temps de menjador, fet que implica una distribució d’espais disponibles i la utilització d’espais públics com la pista i el Parc.

Cada cicle realitza activitats lúdiques coordinades entre l’escola i Vespella.

A l’escola funciona la comissió de menjador amb els següents representants:

Direcció: Mariona Bassagaña

Representants de Vespella: Alba Castañé, Sílvia Capdevila i  Teti  Panicot.

Representant AMPA: Laura Mora.

Representants Consell Escolar: Simon Romero i  David Bernal.

Representant famílies usuàries: Conxi Delgado.

La comissió fa el seguiment del menjador escolar, formula propostes de millora i valora els menús amb l’objectiu de millorar el servei i adaptar-lo a les necessitats de l’escola.

Al tercer trimestre hi ha la possibiltiat de sol.licitar ajuts de menjador a partir de la convocatòria del Consell Comarcal d’Osona,  tenint en compte els criteris establerts.

L’equip de monitors es coordina amb l’escola i proposen una dinàmica de funcionament adaptada a les necessitats del nostre centre.

Les famílies reben informació del seguiment de l’alumnat fix.

Estem treballant en l’adquisició d’hàbits de salut relacionats amb l’alimentació i hàbits personals d’actituds i higiene.

A P3 ofertem el servei de migdiada després de dinar i un informe diari adreçat a les famílies.

PREUS DEL SERVEI:

5,74€ /diaris alumnes fixos  //  6,20 €/diaris alumnes esporàdics

La venda de tiquets esporàdics es fa des del caixer automàtic de La Caixa. El primer dia d’escola es va passar la informació a totes les famílies de l’escola per tal d’explicar el funcionament. Totes les famílies de l’escola tenen còpia del menú de menjador.

CONTROL DE MENJADOR

Cada matí l’escola informa al Consell Comarcal dels usuaris del servei. Els alumnes fixos que no fan ús del servei cal que avisin abans de les 9 del matí per telèfon, correu electrònic de l’escola ceipsegimoncomas@xtec.cat  o bé via agenda.

Només es descompten les faltes justificades. Entenem com a falta justificada estar malalt  o visita mèdica.

Les devolucions de dies comunicats que no s’ha utilitzat el servei es fan en el rebut del mes següent.

Els alumnes esporàdics compren els tiquets en blocs d’1, 5 o 10 tiquets al caixer de LA CAIXA. En el moment de la compra obtenen un comprovant que han d’entregar a l’escola i un altre per controlar des de casa. Totes les famílies tenen informació escrita dels passos a seguir per comprar els tiquets. Els tiquets han de ser nominals (és a dir amb el nom del nen/a que utilitzarà el servei). És important tenir en compte aquesta norma per qüestions d’assegurança.

Al matí els alumnes comuniquen via agenda a la mestra si fan ús del servei d’esporàdics. Des de menjador es controla l’ús dels tiquets que fan les famílies.

Els alumnes que tenen algun tipus d’al·lèrgia o problema mèdic han de portar un certificat mèdic que desem a l’expedient de l’alumne/a i garanteix la dieta. En cas que sigui un mal de panxa només cal demanar la dieta astringint (entenem que només serà uns dies). Cal portar aquest certificat a l’escola el més aviat possible. Els certificats només tenen validesa d’un curs escolar.

MONITORATGE I CUINA

Comptem amb cuinera a l’escola fet que facilita l’adequació i qualitat dels menús.

L’equip de monitors està format per un equip coordinat per la responsable dels servei a l’escola.

Coordinadora de zona: Teti Panicot

Coordinadora d’escola: Sílvia Capdevila

Cuinera: Encarna Martínez

Monitoratge: Roser Codina, Eva Espelt,  Laura Morso, Carme Devesa, Carme Pérez  i Marta Pujol.

Vetlladora: Carme Pérez

La Sílvia Capdevila com a coordinadora de l’escola disposa d’una hora setmanal d’atenció a les famílies. Cal avisar prèviament (horari de 12 del migdia a 3 de la tarda)

Aquest curs escolar l’opció de picnic l’ofertem per a tots els alumnes fixos, en cas de no voler-ne cal que els alumnes fixos ho comuniquin la 1a setmana d’escola a la mestra tutora via agenda. Recordeu que el mínim a assolir és de 10 per sortida per tenir el servei garantit

One thought on “MENJADOR