COLÒNIES LO DELTA DE L’EBRE

COLÒNIES DELTA DE L’EBRE CICLE SUPERIOR

23, 24 i 25 de maig de 2011

LES FOTOS:

ELS NOSTRES DIARIS DE COLÒNIES:

LES NOSTRES OPINIONS:

16 thoughts on “COLÒNIES LO DELTA DE L’EBRE

1. Laura

Van ser les meves primeres colònies i em van agradar molt, al començament crec que tots estavem molt nerviosos. Jo m’ho vaig passar molt bé i m’agradaria tornar a repetir.

2. M.Carme

Jo m’ ho vaig passar molt bé, a part d’ un parell de picades de mosquit. Crec que va ser una bona experiència per a tots!!!

3. joana.s.c

Van ser unes colònies molt divertides exepte els mosquits.
    Però una cosa que em va cridar l’atenció i que haurieu de llegir és que el delta de l’ebre esta petint una reegresió a causa de que el mar recupera el seu tareny, una altra raó és a causa de que cada vegada arriben menys sediments i el delta no es pot formar no arriben els sediments perquè l’aigua no té prou força perquè ella i els sediments pugin travessar les preses també és una causa de que casa vegada hi ha menys aigua als riu i tot aquest tema és molt preocupant.
    I això és tot apa adeú! Joana

4. Jordi Alba

Tens raó M. Carme les picades van molestar molt, però a part d’això tot l’ho altre va ser molt divertit i ens ho vam passar molt bé sobretot quan ens vam banyar a la punta del Fangar!!!!! TAmbé va ser molt divertit el ‘Carnaval’ que vam fer el dimarts a la nit i trobo que encara que no vam poder fer tots els jocs ens ho vam pasar molt bé i unaltre dia hem d’acabar de er els jocs. 🙂

At. Jordi Alba

5. Alba monitora Delta

Eeeei! Entro cada dia per veure si puc veure les fotos i no hi ha manera. Es cosa del meu pc o es que encara no les heu penjat? Si es aixi ja anire entrant, que de passada llegeixo els vostres comentaris que m’agraden molt, sobretot el de joana. M’emociona veure que gracies a aquestes estades i el treball dels vostres professors perque us empapeu de tota la informació que ens va envoltar al Delta sigueu concients de lo mes important: la regressio d’aquest ecosistema per culpa de la mala gestio que fem de l’aigua!!!

Vau ser un grup super maco!

Bessitos desde les terres dels mosquits!!!

6. Ariadna Torres

Sí que va ser divertit anar-hi, però Joana amb aixó de la reegresió tens tota la raò. Per cert ara que ho dius els nens i nenes de cicle superior ho hem dit davant de un resteurant que és diu “els Vascos” situat a la platja de la Marquessa. Vam dir que d’aquí a 10 anys tornariem al mateix lloc havera que havia passat !!!

7. Eloi de Miguel

Hola, parlant dels mosquits a mi em van acrivillar, sort que la Mariona es va inventar la famosa dança dels mosquits. 🙂
    Al Delta de l’Ebre hi vàrem poder aprender moltissíma vegetació que aquí si ens parlaven d’aquesta no en sabríem res, crucianel·les, bobes o boges, les llenties d’aigues, el plantatge marí…
    Recomano que quan d’aquí dos anys els alumnes que ara fan 4rt i 3r hi vagin s’hi fixin molt, perquè s’apren molt també!!
    Adèu i que vagi bé!!
    At. Eloi

8. Joan Mena

Ei!!

Nois, s’ha de millorar l’ortografia eh! Que avui em fet de les nostres “matxacades” a classe i tela eh!!
    Per cert, crec que tinc una sang molt gustosa, perquè els mosquits els hi agrada molt (si més no se n’afarten!). 😀

PD: La punta del Fangar sembla un desert, oi?

Salut a tothom,
    Joan Mena.

9. Elisabet Bosch Barnils

Ei nois!!
    Ja fa uns quants dies que hi hem anat i ami també em van agradar molt, i sempre estic apunt per tonar-hi.
    Jo vaig tenir sort que no em van picar els mosquits deu ser que tinc la sang una mica àcida.
    Bé nois fins aviat. adèu

AT: Elisabet Bosch

10. Núria Viñas i Codina

He llegit els vostres comentaris i estic molt contenta que hagueu après tantes coses i les sapigueu expressar. Ja veieu que val la pena esforçar-se tots plegats per aconseguir que aquestes colònies es puguin anar fent!

11. Oriol Camprubí

Ei,

A mi els mosquits també van ser un gran problema i el que em preocupa més de tot això, és el tema de la regressió i que d’aquí a deu anys tornarem a anar-hi i a llocs on vàrem caminar ja no hi seran. I quan els altres nens de l’escola hi vagin pot ser que es tinguin que allotjar en un altre lloc perquè pot ser que no hi sigui.

At. Oriol

12. evelin

No havia anat mai de colònies. Em va agradar molt estar amb les meves amigues. El que més em va agradar va ser disfressar-me i explicar acudits per la nit.
    va ser molt diver
    jajajajajajajjajajajajajaj 🙂

13. J.A.Z

Hola colegues,