Dia escolar de la No-violència i la Pau

Al llarg de tota aquesta setmana, els alumnes de la nostra escola han portat a terme diferents activitats relacionades amb el Dia escolar de la no-violència i  la Pau que  es commemora  el proper 30 de gener coincidint amb l’aniversari de la mort de M. Gandhi . Des de fa 47 anys es celebra aquesta diada arreu del món.

Les activitats que hem realitzat s’han programat dins l’àrea de música, plàstica, llengua i en hores de tutoria. L’objectiu, però, ha estat comú: reflexionar sobre el significat de la paraula PAU a través de la música, els símbols i les paraules.

Aquest divendres dia 28 de febrer, com a culminació d’aquest treball, tots els alumnes de  l’escola, de P3 a 6è, han cantat el seu himne a la pau, es tracta de la versió catalana de “Heal de world” de Michael Jackson de la qual podeu gaudir en el clip de més avall.

Felicitats a tots per la magnífica interpretació!