Concurs de receptes de fruita

El passat dilluns dis 4 d’abril els nens i nenes d’Educació Infantil i de Cicle Inicial van participar en el Primer Concurs de receptes de fruita que es realitza a la nostra escola. Unes setmanes abans, els alumnes ens van portar receptes elaborades amb fruita que havien buscat o inventat amb les  famílies. Les mestres vam escollir les més originals i fàcils de fer a l’escola i a cada classe vam treballar la recepta i vam elaborar-la tots junts. Un cop vam haver muntat el plat, el vam presentar a la resta de classes i els mateixos alumnes es van encarregar de fer les votacions i escollir els tres plats guanyadors. Els premiats presentaran la recepta al concurs estatal Tastafruita.

Agraïm a totes les famílies la vostra col·laboració a l’hora de portar-nos receptes originals i divertides. Esperem que continueu imaginant i creant plats tan magnífics com els que ens vau fer arribar i, sobretot, que mengeu fruita cada dia!

One thought on “Concurs de receptes de fruita

1. Ariadna

Sou molt originals per qué qui ho hauria dit receptes de fruita !!!
    A mi les que m’han agradat més són la del maló (la més gran )i la dels ocells fets de taronja.
    Per cert que ès el líquid blanc ???