Un grup d’astrònoms californians descobreixen un nou planeta extrasolar on hi podria haver vida

nou-planetPotser no estem tan sols a l’Univers com alguns poden pensar. Així ho asseguren, almenys, els científics que han descobert un nou planeta extrasolar on hi podria haver vida. El descobriment l’han fet astrònoms de la Universitat de Califòrnia i s’ha donat a conèixer després d’onze anys d’investigacions. El planeta és al sistema Gliese 581 i té, diuen, les condicions perfectes per ser habitable. És a la distància adequada de la seva estrella perquè pugui contenir aigua líquida, tindria una superfície, gravetat i atmosfera apropiades i la temperatura, en algunes zones, és similar a la nostra. Per tot plegat, un dels astrònoms responsables de la troballa ha assegurat que hi ha un 100% de possibilitats de trobar-hi vida.

Aquest article s'ha publicat dins de Ciències per al món contemporani i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.