Aproven el projecte de llei que ha de limitar la brioixeria industrial a les escoles

alimentcioEl govern espanyol ha aprovat el projecte de llei de seguretat alimentària i nutrició, que, entre altres coses, limitarà la venda de pastisseria industrial a les escoles. L’objectiu és promoure hàbits saludables d’alimentació, sobretot entre els menors, que tenen, diuen, un greu problema d’obesitat. Trinidad Jiménez, ministra de Sanitat, ha dit que els aliments i begudes que no compleixin una sèrie de criteris nutricionals no es podran vendre a les escoles. Aquests criteris encara no estan establerts. Ara, el projecte s’haurà de debatre al Congrés i al Senat.
La indústria alimentària, per la seva banda, ha dit que comparteix amb les autoritats la preocupació per incorporar hàbits de vida i alimentació que promoguin el benestar dels nens, però ha demanat que es faci des del consens i no amb prohibicions. A l’estat espanyol, un de cada quatre infants té sobrepès.

Aquest article s'ha publicat dins de General i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.