REPORTATGE DE ROBÒTICA
Preguntes i respostes:
Us agrada la robòtica?
Sí, ens agrada molt.
Ho vau fer sols o amb ajuda?
Ho vam fer amb el Toni.
Per a vosaltres la robòtica es fàcil o difícil?
Una mica difícil.
Feu robòtica a casa?
No.
Com feu anar el robot?
Amb un programa de l’ordinador que es diu lego mindstorms.
Us ho passeu bé fent robòtica?
Sí, perquè treballem en equip i fem anar jocs de construcció com el lego.
Quines mètodes utilitzeu?
Utilitzen l’ordinador i el lego.
Us agraden el materials de robòtica?
Ens agraden.
Vam triar fer un reportatge de la robòtica perquè ens agrada molt als dos i pensem que us podria interessar.
