ENTREVISTA A 2º (Isona)

Com aneu a la piscina?

  • Anem amb autobús.

Quin dia aneu? I quina hora?

  • Els dimecres a les 9:15.

Van altres escoles?

  • No, hi ha més escoles.

Com us separeu, per classes o nivells?

  • Estem barrejats per nivells.

Quantes professores van ?

  • Marta X , Lebo , Rai (total 3).

Quantes classes us perdeu? I pati?

  • Ens perdem educació física , i una mica de pati.

Quins jocs feu?

  • Fem alguns i joc lliure.

Com us ho passeu a la piscina?

  • Ens ho passem bé.

És nou per a vosaltres? És obligatori?

  • Si, és nou i obligatori.

Què cansa més, classe normal o piscina?

  • Classe cansa més.

El pròxim any us agradaria anar-hi?

  • Si



ENTREVISTA A L’ÀNGELA

Com et dius?

  • Hola bona tarda , em dic Àngela.

Quants anys tens?

  • Tinc 27 anys.

T’agrada l’ambient de l’escola?

  • Si ,estic molt contenta de poder estar aquest curs amb vosaltres.

On vius? (població ,ciutat)?

  • Ara visc a Barcelona però sóc de Cullera, un poble de València.

Quina assignatura fas, t’agrada?

  • Aquest curs faig anglès, castellà i arts and crafts.

Tens parella?

  • No, no en tinc.

On has nascut?

  • A Cullera.

Des de que vas néixer, has trobat coses noves?

  • He viscut a diferents països i m’agrada provar coses noves i conèixer noves cultures

Què volies ser de petita?

  • De petita volia ser o infermera o bé mestre .Sóc mestre i a més he començat el grau d’infermeria.

  Ets al·lèrgica a alguna cosa?

  • Si, no puc prendre A.S.S.

IMG_6779



ENTREVISTA AL LEBO

  • Com et dius?
    • Lebuaiche, “Lebo”
  • Quants anys tens?
    • 27 anys
  • On treballaves abans?
    • Dietista
  • Tens fills?
    • No tinc fills
  • On vius?
    • Esplugues de Llobregat
  • Quina assignatura t’agrada més? 
    • Matemàtiques
  • Quina és la teva especialitat?
    • E.Física
  • A quins cursos fas classes?
    • De primer a quart
  • D’on vénen el teus pares?
    • De Guinea Equatorial (Àfrica)
  • Què volies ser de petit?
    • Primer futbolista i després actor

IMG_6782 IMG_6783



EDUCACIÓ FÍSICA EN ANGLÈS

Un professor nou que es diu Fran fa educació física en anglès a 1r, 2n, 3r i 4t.
Li hem preguntat si és fàcil fer educació física en anglès i jocs, i ens ha dit que sí.
Li hem preguntat als alumnes si els agrada fer educació física en anglès i també ens han dit que sí.
Per acabar vam preguntar als alumnes si entenien el que els hi deia el professor Fran, i si els agradava com a professor i ens han dit que sí

A nosaltres ens sembla molt positiu que es facin noves assignatures en anglès per a practicar millor l’idioma.

M’hauria agradat molt fer-ho  a mi també!

PE in English from Josep Ferrà i Esteva on Vimeo.



ENTREVISTA A NENS NOUS: Nerea

Com et dius?

-Nerea.

Quants anys tens?

-8 anys.

Vens d´un altre país?

-No.

Vens d´una altra escola? Quina?

-Si, de l’Hospitalet.

T’agrada aquesta escola?

-Sí.

Com t’hi sents?

-Bé.

Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?

-No.

Quin curs fas?

-3rB.

Has fet molts amics?

-Sí.

T’agraden els mestres que tens?

-Sí.

alumnes nous - 004