15
12
2017
Com aneu a la piscina?
Quin dia aneu? I quina hora?
Van altres escoles?
Com us separeu, per classes o nivells?
- Estem barrejats per nivells.
Quantes professores van ?
- Marta X , Lebo , Rai (total 3).
Quantes classes us perdeu? I pati?
- Ens perdem educació física , i una mica de pati.
Quins jocs feu?
Com us ho passeu a la piscina?
És nou per a vosaltres? És obligatori?
Què cansa més, classe normal o piscina?
El pròxim any us agradaria anar-hi?

1r, 2n, 3r, 4t, 5è, 6è, General, P3, P4, P5
20
10
2017
Com et dius?
- Hola bona tarda , em dic Àngela.
Quants anys tens?
T’agrada l’ambient de l’escola?
- Si ,estic molt contenta de poder estar aquest curs amb vosaltres.
On vius? (població ,ciutat)?
- Ara visc a Barcelona però sóc de Cullera, un poble de València.
Quina assignatura fas, t’agrada?
- Aquest curs faig anglès, castellà i arts and crafts.
Tens parella?
On has nascut?
Des de que vas néixer, has trobat coses noves?
- He viscut a diferents països i m’agrada provar coses noves i conèixer noves cultures
Què volies ser de petita?
- De petita volia ser o infermera o bé mestre .Sóc mestre i a més he començat el grau d’infermeria.
Ets al·lèrgica a alguna cosa?
- Si, no puc prendre A.S.S.

1r, 2n, 3r, 4t, 5è, 6è, General
11
12
2015
Un professor nou que es diu Fran fa educació física en anglès a 1r, 2n, 3r i 4t.
Li hem preguntat si és fàcil fer educació física en anglès i jocs, i ens ha dit que sí.
Li hem preguntat als alumnes si els agrada fer educació física en anglès i també ens han dit que sí.
Per acabar vam preguntar als alumnes si entenien el que els hi deia el professor Fran, i si els agradava com a professor i ens han dit que sí
A nosaltres ens sembla molt positiu que es facin noves assignatures en anglès per a practicar millor l’idioma.
M’hauria agradat molt fer-ho a mi també!
PE in English from Josep Ferrà i Esteva on Vimeo.
1r, 2n, 3r, 4t
7
11
2014
Com et dius?
-Nerea.
Quants anys tens?
-8 anys.
Vens d´un altre país?
-No.
Vens d´una altra escola? Quina?
-Si, de l’Hospitalet.
T’agrada aquesta escola?
-Sí.
Com t’hi sents?
-Bé.
Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?
-No.
Quin curs fas?
-3rB.
Has fet molts amics?
-Sí.
T’agraden els mestres que tens?
-Sí.

3r, General