2
03
2018
1. COM ET DIUS ( NOM+COGNOMS)?
Marta Taulé Ballesteros
2. QUANTS ANYS TENS?
29 anys
3. ON HAS NASCUT?
Barcelona
4. ON VIUS?
Esparraguera
5. TENS NOVIO?
Si, Es diu marc
6. TENS FILLS?
No
7. QUE VOLIES SER DE PETITA? HAS ACONSEGUIT EL TEU SOMNI?
De petita volia ser professora. Sí, he conseguit el meu somni.
8. QUINA ÉS LA TEVA ESPECIALITAT?
Educació Especial.
9. SEMPRE T’HAS DEDICAT A SER PROFESSORA?
Sí.
10. SI ES QUE SÍ, EN QUINS CURSOS HAS ESTAT DE TUTORA?
de 2n i 4t
11. A QUINA ESCOLA ESTAVES ABANS?
Mat verdú ( Sant Boi del Llobregat.
12. QUANTS ANYS PORTES TREBALLANT DE MESTRE?
6 anys.


1r, 2n, General
15
12
2017
Com aneu a la piscina?
Quin dia aneu? I quina hora?
Van altres escoles?
Com us separeu, per classes o nivells?
- Estem barrejats per nivells.
Quantes professores van ?
- Marta X , Lebo , Rai (total 3).
Quantes classes us perdeu? I pati?
- Ens perdem educació física , i una mica de pati.
Quins jocs feu?
Com us ho passeu a la piscina?
És nou per a vosaltres? És obligatori?
Què cansa més, classe normal o piscina?
El pròxim any us agradaria anar-hi?

1r, 2n, 3r, 4t, 5è, 6è, General, P3, P4, P5
20
10
2017
Com et dius?
- Hola bona tarda , em dic Àngela.
Quants anys tens?
T’agrada l’ambient de l’escola?
- Si ,estic molt contenta de poder estar aquest curs amb vosaltres.
On vius? (població ,ciutat)?
- Ara visc a Barcelona però sóc de Cullera, un poble de València.
Quina assignatura fas, t’agrada?
- Aquest curs faig anglès, castellà i arts and crafts.
Tens parella?
On has nascut?
Des de que vas néixer, has trobat coses noves?
- He viscut a diferents països i m’agrada provar coses noves i conèixer noves cultures
Què volies ser de petita?
- De petita volia ser o infermera o bé mestre .Sóc mestre i a més he començat el grau d’infermeria.
Ets al·lèrgica a alguna cosa?
- Si, no puc prendre A.S.S.

1r, 2n, 3r, 4t, 5è, 6è, General
11
12
2015
Un professor nou que es diu Fran fa educació física en anglès a 1r, 2n, 3r i 4t.
Li hem preguntat si és fàcil fer educació física en anglès i jocs, i ens ha dit que sí.
Li hem preguntat als alumnes si els agrada fer educació física en anglès i també ens han dit que sí.
Per acabar vam preguntar als alumnes si entenien el que els hi deia el professor Fran, i si els agradava com a professor i ens han dit que sí
A nosaltres ens sembla molt positiu que es facin noves assignatures en anglès per a practicar millor l’idioma.
M’hauria agradat molt fer-ho a mi també!
PE in English from Josep Ferrà i Esteva on Vimeo.
1r, 2n, 3r, 4t
7
11
2014
Com et dius?
-Tània.
Quants anys tens?
-6 anys.
Vens d´un altre país?
-No.
Vens d´una altra escola? Quina?
-Sí, del Puigventós.
T’agrada aquesta escola?
-Si, per què hi ha la meva cosina.
Com t’hi sents?
-Bé.
Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?
-No, estaba tranquila.
Quin curs fas?
-1rB.
Has fet molts amics?
-Sí.
T’agraden els mestres que tens?
-Sí.

1r, General