ENTREVISTA CAMINO

1 Com et dius?

Em dic Camino Pinedo.

2 Quants anys tens?

Tinc 50  anys.

3 Quants anys portes a l’escola?

Vaig començar al setembre del 1993 ( porto 25 anys).

4 Tota la vida has sigut professora?

No, faig de mestra fa 28 anys però també  vaig treballar en una botiga de flors quan estudiava.

5 Que es fa sent cap d’estudis?

Faig diferents tasques: distribueixo els horaris i dels reforços i, també distribueixo als mestres, les asignatures, les activitats, etc.

6 Tens molta feina?

Si, sempre tinc feina.

7 Fas classe a alumnes més petits de cicle superior?

Si faig depenent de les necessitats de centre.

8 T’agradaria ser mestre d’alguna altra casa a part d’EF?

M’agradaria ser professora de plàstica.

9 Quin es el teu esport preferit?

L’atletisme ( m’agrada fer curses llargues, però si es per veure m’agraden més els concursos de salt de llargada, d’alçada, les curses curtes i relleus ).

10 Amb qui et relaciones més?

Si es per feina amb els coordinadors ( EI: Sonia, CI: Marta M, CM: Iolanda i CS: Pilar), amb l’equip directiu i amb qualsevol fora de la feina.

11 Has tingut algún somni, i l’has complit?

He tingut molts somnis i molts d’ells els he complert, però encara tinc molts i m’esforçaré per complir-los

 



ENTREVISTA A 2º (Isona)

Com aneu a la piscina?

  • Anem amb autobús.

Quin dia aneu? I quina hora?

  • Els dimecres a les 9:15.

Van altres escoles?

  • No, hi ha més escoles.

Com us separeu, per classes o nivells?

  • Estem barrejats per nivells.

Quantes professores van ?

  • Marta X , Lebo , Rai (total 3).

Quantes classes us perdeu? I pati?

  • Ens perdem educació física , i una mica de pati.

Quins jocs feu?

  • Fem alguns i joc lliure.

Com us ho passeu a la piscina?

  • Ens ho passem bé.

És nou per a vosaltres? És obligatori?

  • Si, és nou i obligatori.

Què cansa més, classe normal o piscina?

  • Classe cansa més.

El pròxim any us agradaria anar-hi?

  • Si



Apadrinament

Hem fet unes preguntes sobre l’apadrinament a dos nens de 6è:

1-Què és l’apadrinament?

Es tracta d’ajudar als nens petits. Cada nen gran s’ocupa d’un nen petit.

2-Què fan?

Fan activitats junts.

3-Com els ajuden els nens grans?

Estant per ells.

4-Com es fan les parelles?

Als nens petits i als grans els hi donen figures plastificades i els que tenen la mateixa figura formen una  parella.

5-Quins cursos fan l’apadrinament?

6è amb P5, 5é amb P4 i 4t amb P3.

6-Quan fan l’apadrinament?

Normalment el fan per la tarda.

7-A quina hora ?

Des de les 15:00h fins a les 16:30h.

Li hem fet una pregunta a la Janina, mestra d’infantil:

-Què en penses de l’apadrinament?

I ens ha dit que li agrada molt perquè els nens grans ajuden als nens petits i els nens petits ajuden als nens grans.

 

apadrinament-001 apadrinament-002 apadrinament-003 apadrinament-004