Colònies sisè 2015

Els nens de sisè van anar Tossa de Mar a fer les colònies de fi del curs 2014-2015. Els mestres que els van acompanyar van ser: els dos professors de sisè A i B la monitora de menjador de sisè i la Pilar la professora d’anglès. El menjar va ser bufet lliure.

Ells anaven a dormir entre les 12 i les 2 de la nit!8-O Dormien en bungalous en lliteres de dos i en cada dormien entre 3 i 6 nens.

Aquestes són algunes de les activitats que van fer: Proba d’escalada, tir al arc, discoteca, jocs lliures, tirolina, esports i sala recreativa.

Ells estaven envoltats entre dos escoles de 2n d’ESO.

S’ho van passar d’allò més bé! :lol:

Colònies 6è - 001 Colònies 6è - 002 Colònies 6è - 003 Colònies 6è - 004 Colònies 6è - 005 Colònies 6è - 006