Reportatge a altres escoles

Escola Povill.
Feu alguna activitat que nosaltres no fem?
Sí, fem un tipus de matemàtiques que vosaltres no feu, matemàtiques per tothom que es tracta de fer repàs.
Fem dos tipus d’anglès que vosaltres no feu: El Taller d’anglès, que es tracta d’aprendre jugant i fent manualitats, i el Writing in English, que es tracta de practicar anglès escrivint.
En quina assignatura utilitzeu l’IPAD?
Utilitzem IPADS a medi social.
Teniu animals a l’escola?
No, no tenim animals.

AQUEST REPORTATGE L’HEM FET DEL POVILL PERQUÈ PER NOSALTRES ÉS L’ESCOLA MÉS INTERESANT D’ENTREVISTAR I PERQUÈ CONEIXIEM ALGUNES PERSONES.
GRÀCIES



REPORTATGE DE ROBÒTICA

Preguntes i respostes:

Us agrada la robòtica?
Sí, ens agrada molt.
Ho vau fer sols o amb ajuda?
Ho vam fer amb el Toni.
Per a vosaltres la robòtica es fàcil o difícil?
Una mica difícil.
Feu robòtica a casa?
No.
Com feu anar el robot?
Amb un programa de l’ordinador que es diu lego mindstorms.
Us ho passeu bé fent robòtica?
Sí, perquè treballem en equip i fem anar jocs de construcció com el lego.
Quines mètodes utilitzeu?
Utilitzen l’ordinador i el lego.
Us agraden el materials de robòtica?
Ens agraden.

Vam triar fer un reportatge de la robòtica perquè ens agrada molt als dos i pensem que us podria interessar.