REPORTATGE DE ROBÒTICA

Preguntes i respostes:

Us agrada la robòtica?
Sí, ens agrada molt.
Ho vau fer sols o amb ajuda?
Ho vam fer amb el Toni.
Per a vosaltres la robòtica es fàcil o difícil?
Una mica difícil.
Feu robòtica a casa?
No.
Com feu anar el robot?
Amb un programa de l’ordinador que es diu lego mindstorms.
Us ho passeu bé fent robòtica?
Sí, perquè treballem en equip i fem anar jocs de construcció com el lego.
Quines mètodes utilitzeu?
Utilitzen l’ordinador i el lego.
Us agraden el materials de robòtica?
Ens agraden.

Vam triar fer un reportatge de la robòtica perquè ens agrada molt als dos i pensem que us podria interessar.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>