LA CANTANT MALÚ TORNA A BARCELONA

Malú va tornar a exhaurir les entrades de seguida.

Malú va venir a Barcelona, al Palau Sant Jordi, i deixa bocabadades les 17.000 persones pel seu meravellós concert.

El dia 10 d’octubre Malú va tornar a venir al Palau Sant Jordi. En tan sols 10 mesos Malú va penjar un cartell que hi deia: “No hi ha més entrades “.

Al Palau Sant Jordi hi havia molts objectes perquè ningú es quedés sense cap record d’aquell concert tan emocionant : samarretes, collarets, fotos signades, la seva colònia, motxilles petites i fundes de mòbils.

A les xarxes socials moltes fans van dir que el concert va ser molt emocionant i ben “xulo”.Concert 2Concert 1