ENTREVISTA A MARTA TAULÉ

1. COM ET DIUS ( NOM+COGNOMS)?

Marta Taulé Ballesteros

2. QUANTS ANYS TENS?

29 anys

3. ON HAS NASCUT?

Barcelona

4. ON VIUS?

Esparraguera

5. TENS NOVIO?

Si, Es diu marc

6. TENS FILLS?

No

7. QUE VOLIES SER DE PETITA? HAS ACONSEGUIT EL TEU SOMNI?

De petita volia ser professora. Sí, he conseguit el meu somni.

8. QUINA ÉS LA TEVA ESPECIALITAT?

Educació Especial.

9. SEMPRE T’HAS DEDICAT A SER PROFESSORA?

Sí.

10. SI ES QUE SÍ, EN QUINS CURSOS HAS ESTAT DE TUTORA?

de 2n i 4t

11. A QUINA ESCOLA ESTAVES ABANS?

Mat verdú ( Sant Boi del Llobregat.

12. QUANTS ANYS PORTES TREBALLANT DE MESTRE?

6 anys.

 

 



ENTREVISTA A 2º (Isona)

Com aneu a la piscina?

  • Anem amb autobús.

Quin dia aneu? I quina hora?

  • Els dimecres a les 9:15.

Van altres escoles?

  • No, hi ha més escoles.

Com us separeu, per classes o nivells?

  • Estem barrejats per nivells.

Quantes professores van ?

  • Marta X , Lebo , Rai (total 3).

Quantes classes us perdeu? I pati?

  • Ens perdem educació física , i una mica de pati.

Quins jocs feu?

  • Fem alguns i joc lliure.

Com us ho passeu a la piscina?

  • Ens ho passem bé.

És nou per a vosaltres? És obligatori?

  • Si, és nou i obligatori.

Què cansa més, classe normal o piscina?

  • Classe cansa més.

El pròxim any us agradaria anar-hi?

  • Si



ENTREVISTA A L’ÀNGELA

Com et dius?

  • Hola bona tarda , em dic Àngela.

Quants anys tens?

  • Tinc 27 anys.

T’agrada l’ambient de l’escola?

  • Si ,estic molt contenta de poder estar aquest curs amb vosaltres.

On vius? (població ,ciutat)?

  • Ara visc a Barcelona però sóc de Cullera, un poble de València.

Quina assignatura fas, t’agrada?

  • Aquest curs faig anglès, castellà i arts and crafts.

Tens parella?

  • No, no en tinc.

On has nascut?

  • A Cullera.

Des de que vas néixer, has trobat coses noves?

  • He viscut a diferents països i m’agrada provar coses noves i conèixer noves cultures

Què volies ser de petita?

  • De petita volia ser o infermera o bé mestre .Sóc mestre i a més he començat el grau d’infermeria.

  Ets al·lèrgica a alguna cosa?

  • Si, no puc prendre A.S.S.

IMG_6779



ENTREVISTA AL LEBO

  • Com et dius?
    • Lebuaiche, “Lebo”
  • Quants anys tens?
    • 27 anys
  • On treballaves abans?
    • Dietista
  • Tens fills?
    • No tinc fills
  • On vius?
    • Esplugues de Llobregat
  • Quina assignatura t’agrada més? 
    • Matemàtiques
  • Quina és la teva especialitat?
    • E.Física
  • A quins cursos fas classes?
    • De primer a quart
  • D’on vénen el teus pares?
    • De Guinea Equatorial (Àfrica)
  • Què volies ser de petit?
    • Primer futbolista i després actor

IMG_6782 IMG_6783



EDUCACIÓ FÍSICA EN ANGLÈS

Un professor nou que es diu Fran fa educació física en anglès a 1r, 2n, 3r i 4t.
Li hem preguntat si és fàcil fer educació física en anglès i jocs, i ens ha dit que sí.
Li hem preguntat als alumnes si els agrada fer educació física en anglès i també ens han dit que sí.
Per acabar vam preguntar als alumnes si entenien el que els hi deia el professor Fran, i si els agradava com a professor i ens han dit que sí

A nosaltres ens sembla molt positiu que es facin noves assignatures en anglès per a practicar millor l’idioma.

M’hauria agradat molt fer-ho  a mi també!

PE in English from Josep Ferrà i Esteva on Vimeo.



CODONYAT

A 2n fem codonyat

Entrevistem els mestres i els alumnes de 2n sobre una activitat que han realitzat amb un codonyer

-Quins ingredients heu utilitzat?

Hem utilitzat llimona, codony i sucre.

-On ho vau fer?

Ho vam fer al pati.

-Qui ho va fer?

Entre tots ho vam fer.

-Quan ho vau fer?

Ho vam fer dimecres 30 de setembre.

-Quant temps veu trigar a fer-ho?

Vam trigar tot el matí.

-Us va agrada?

-Com se us va  acudir aquesta idea?

Doncs com el codonyer és el nostre arbre, vam baixar i vam veure que hi havia codonys i se’ns va acudir fer un codony.

 

Codonyat - 008 Codonyat - 007 Codonyat - 006 Codonyat - 005 Codonyat - 004 Codonyat - 003 Codonyat - 002 Codonyat - 001