DECORACIÓ DEL VESTÍBUL AL NADAL

Ara, per Nadal hem fet una decoració. Aquesta decoració consisteix en fer un arbre de Nadal amb caixes pintades pels nens de cada classe.

Cambiar tamañoDSCN0107
Educació Infantil també ha fet un arbre, però més petit. No hem posat la seva enquesta perquè no els vam trobar a classe.
Primària ha fet l’arbre més gran. També s’han exposat les postals del concurs de Nadal, que va guanyar la Claudia Chicón Frias.

Cambiar tamañoDSCN0135

DSCN0115

En conjunt també s’han exposat els pessebres dels nens de 5è que fan religió.

DSCN0131 DSCN0114
Per una altre part també s’han exposat els dibuixos del nou projecte: l’hort.

DSCN0112 DSCN0102 DSCN0103 DSCN0111
Si voleu saber més de l’hort entreu a un altre tema que es titula: Nou projecte: l’hort.

ARA US MOSTRAREM L’ENQUESTA DE LES PREGUNTES:

Estadístiques



NOU PROJECTE: L’HORT

ENTREVISTEM AL TONI:

-Com va anar la reunió?
-Molt bé. Hem parlat amb els delegats verds, amb els mestres , amb els alumnes i amb els pares i les mares.
-Quants pares i mares van assistir a la reunió?
-Van assistir 16 pares i mares en total. Després, els pares i les mares van dibuixar el seu hort.
-Què es va decidir?
-Es va decidir crear una comissió de pares, mares, mestres i alumnes per començar a fer l’hort.

Us mostrem unes fotografies del lloc on s’ubicarà l’hort i d’uns quants dibuixos que hem fet els i les alumnes:

Cambiar tamañoIMG_4271Cambiar tamañoIMG_4273   Cambiar tamañoIMG_4282 Cambiar tamañoIMG_4285Cambiar tamañoIMG_4279 Cambiar tamañoIMG_4287 Cambiar tamañoIMG_4292 Cambiar tamañoIMG_4295 reunio pares hort