15
12
2017
Com aneu a la piscina?
Quin dia aneu? I quina hora?
Van altres escoles?
Com us separeu, per classes o nivells?
- Estem barrejats per nivells.
Quantes professores van ?
- Marta X , Lebo , Rai (total 3).
Quantes classes us perdeu? I pati?
- Ens perdem educació física , i una mica de pati.
Quins jocs feu?
Com us ho passeu a la piscina?
És nou per a vosaltres? És obligatori?
Què cansa més, classe normal o piscina?
El pròxim any us agradaria anar-hi?

1r, 2n, 3r, 4t, 5è, 6è, General, P3, P4, P5
20
10
2017
Com et dius?
- Hola bona tarda , em dic Àngela.
Quants anys tens?
T’agrada l’ambient de l’escola?
- Si ,estic molt contenta de poder estar aquest curs amb vosaltres.
On vius? (població ,ciutat)?
- Ara visc a Barcelona però sóc de Cullera, un poble de València.
Quina assignatura fas, t’agrada?
- Aquest curs faig anglès, castellà i arts and crafts.
Tens parella?
On has nascut?
Des de que vas néixer, has trobat coses noves?
- He viscut a diferents països i m’agrada provar coses noves i conèixer noves cultures
Què volies ser de petita?
- De petita volia ser o infermera o bé mestre .Sóc mestre i a més he començat el grau d’infermeria.
Ets al·lèrgica a alguna cosa?
- Si, no puc prendre A.S.S.

1r, 2n, 3r, 4t, 5è, 6è, General
10
03
2017
Quants anys portes treballant en aquesta escola?
Porto 34 anys.
A quin cicle t’ha agradat més treballar?
M’agraden els 3 cicles.
Què en penses de les mestres noves?
Són bones companyes.
T’agrada treballar en aquesta escola ?
Sí.
Has treballat en altres escoles?
A una escola de Súria i a una de Maians.
T’agrada treballar com a mestra?
Sí.
Estàs contenta amb els teus alumnes?
Sí.
PREGUNTA PERSONAL: Amb quins mestres treballes més a gust?
He treballat sempre bé amb totes les meves companyes.

4t, General
25
11
2016
Hem fet unes preguntes sobre l’apadrinament a dos nens de 6è:
1-Què és l’apadrinament?
Es tracta d’ajudar als nens petits. Cada nen gran s’ocupa d’un nen petit.
2-Què fan?
Fan activitats junts.
3-Com els ajuden els nens grans?
Estant per ells.
4-Com es fan les parelles?
Als nens petits i als grans els hi donen figures plastificades i els que tenen la mateixa figura formen una parella.
5-Quins cursos fan l’apadrinament?
6è amb P5, 5é amb P4 i 4t amb P3.
6-Quan fan l’apadrinament?
Normalment el fan per la tarda.
7-A quina hora ?
Des de les 15:00h fins a les 16:30h.
Li hem fet una pregunta a la Janina, mestra d’infantil:
-Què en penses de l’apadrinament?
I ens ha dit que li agrada molt perquè els nens grans ajuden als nens petits i els nens petits ajuden als nens grans.

4t, 5è, 6è, P3, P4, P5
11
12
2015
Un professor nou que es diu Fran fa educació física en anglès a 1r, 2n, 3r i 4t.
Li hem preguntat si és fàcil fer educació física en anglès i jocs, i ens ha dit que sí.
Li hem preguntat als alumnes si els agrada fer educació física en anglès i també ens han dit que sí.
Per acabar vam preguntar als alumnes si entenien el que els hi deia el professor Fran, i si els agradava com a professor i ens han dit que sí
A nosaltres ens sembla molt positiu que es facin noves assignatures en anglès per a practicar millor l’idioma.
M’hauria agradat molt fer-ho a mi també!
PE in English from Josep Ferrà i Esteva on Vimeo.
1r, 2n, 3r, 4t
7
11
2014
Com et dius?
-Kelly Mayte.
Quants anys tens?
-9 anys.
Vens d´un altre país? Quin?
-Sí, de Santa Cruz (Bolivia).
Vens d´una altre escola? Quina?
-Sí, de la Municipal 3 de Maig.
T’agrada aquesta escola?
-Sí.
Com t’hi sents?
-Normal.
Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?
-Sí.
Quin curs fas?
-4tA.
Has fet molts amics?
-Alguns.
T’agraden els mestres que tens?
-Sí.

4t, General