ENTREVISTA A 2º (Isona)

Com aneu a la piscina?

  • Anem amb autobús.

Quin dia aneu? I quina hora?

  • Els dimecres a les 9:15.

Van altres escoles?

  • No, hi ha més escoles.

Com us separeu, per classes o nivells?

  • Estem barrejats per nivells.

Quantes professores van ?

  • Marta X , Lebo , Rai (total 3).

Quantes classes us perdeu? I pati?

  • Ens perdem educació física , i una mica de pati.

Quins jocs feu?

  • Fem alguns i joc lliure.

Com us ho passeu a la piscina?

  • Ens ho passem bé.

És nou per a vosaltres? És obligatori?

  • Si, és nou i obligatori.

Què cansa més, classe normal o piscina?

  • Classe cansa més.

El pròxim any us agradaria anar-hi?

  • Si



ENTREVISTA A L’ÀNGELA

Com et dius?

  • Hola bona tarda , em dic Àngela.

Quants anys tens?

  • Tinc 27 anys.

T’agrada l’ambient de l’escola?

  • Si ,estic molt contenta de poder estar aquest curs amb vosaltres.

On vius? (població ,ciutat)?

  • Ara visc a Barcelona però sóc de Cullera, un poble de València.

Quina assignatura fas, t’agrada?

  • Aquest curs faig anglès, castellà i arts and crafts.

Tens parella?

  • No, no en tinc.

On has nascut?

  • A Cullera.

Des de que vas néixer, has trobat coses noves?

  • He viscut a diferents països i m’agrada provar coses noves i conèixer noves cultures

Què volies ser de petita?

  • De petita volia ser o infermera o bé mestre .Sóc mestre i a més he començat el grau d’infermeria.

  Ets al·lèrgica a alguna cosa?

  • Si, no puc prendre A.S.S.

IMG_6779



ENTREVISTA AL LEBO

  • Com et dius?
    • Lebuaiche, “Lebo”
  • Quants anys tens?
    • 27 anys
  • On treballaves abans?
    • Dietista
  • Tens fills?
    • No tinc fills
  • On vius?
    • Esplugues de Llobregat
  • Quina assignatura t’agrada més? 
    • Matemàtiques
  • Quina és la teva especialitat?
    • E.Física
  • A quins cursos fas classes?
    • De primer a quart
  • D’on vénen el teus pares?
    • De Guinea Equatorial (Àfrica)
  • Què volies ser de petit?
    • Primer futbolista i després actor

IMG_6782 IMG_6783



ENTREVISTA A LA CARME NIETO

Quants anys portes treballant en aquesta escola?

Porto 34 anys.

A quin cicle t’ha agradat més treballar?

M’agraden els 3 cicles.

Què en penses de les mestres noves?

Són bones companyes.

T’agrada treballar en aquesta escola ?

Sí.

Has treballat en altres escoles?

A una escola de Súria i a una de Maians.

T’agrada treballar com a mestra?

Sí.

Estàs contenta amb els teus alumnes?

Sí.

PREGUNTA PERSONAL: Amb quins mestres treballes més a gust?

He treballat sempre bé amb totes les meves companyes.

 

dscn0332



Apadrinament

Hem fet unes preguntes sobre l’apadrinament a dos nens de 6è:

1-Què és l’apadrinament?

Es tracta d’ajudar als nens petits. Cada nen gran s’ocupa d’un nen petit.

2-Què fan?

Fan activitats junts.

3-Com els ajuden els nens grans?

Estant per ells.

4-Com es fan les parelles?

Als nens petits i als grans els hi donen figures plastificades i els que tenen la mateixa figura formen una  parella.

5-Quins cursos fan l’apadrinament?

6è amb P5, 5é amb P4 i 4t amb P3.

6-Quan fan l’apadrinament?

Normalment el fan per la tarda.

7-A quina hora ?

Des de les 15:00h fins a les 16:30h.

Li hem fet una pregunta a la Janina, mestra d’infantil:

-Què en penses de l’apadrinament?

I ens ha dit que li agrada molt perquè els nens grans ajuden als nens petits i els nens petits ajuden als nens grans.

 

apadrinament-001 apadrinament-002 apadrinament-003 apadrinament-004

 

 



EDUCACIÓ FÍSICA EN ANGLÈS

Un professor nou que es diu Fran fa educació física en anglès a 1r, 2n, 3r i 4t.
Li hem preguntat si és fàcil fer educació física en anglès i jocs, i ens ha dit que sí.
Li hem preguntat als alumnes si els agrada fer educació física en anglès i també ens han dit que sí.
Per acabar vam preguntar als alumnes si entenien el que els hi deia el professor Fran, i si els agradava com a professor i ens han dit que sí

A nosaltres ens sembla molt positiu que es facin noves assignatures en anglès per a practicar millor l’idioma.

M’hauria agradat molt fer-ho  a mi també!

PE in English from Josep Ferrà i Esteva on Vimeo.



ENTREVISTA A NENS NOUS: Kelly Mayte

Com et dius?

-Kelly Mayte.

Quants anys tens?

-9 anys.

Vens d´un altre país? Quin?

-Sí, de Santa Cruz (Bolivia).

Vens d´una altre escola? Quina?

-Sí, de la Municipal 3 de Maig.

T’agrada aquesta escola?

-Sí.

Com t’hi sents?

-Normal.

Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?

-Sí.

Quin curs fas?

-4tA.

Has fet molts amics?

-Alguns.

T’agraden els mestres que tens?

-Sí.

alumnes nous - 003