ENTREVISTA NENS 6é
Com us dieu + cognoms?
I: Iago Cruz Perez
S: Saray Santiesteven Plata
Quants anys teniu?
I:12
S:11
Viviu a Olesa?
I: Sí
S: Sí
Com us heu sentit llegint el pregó el dia de carnaval?
I: Nervios i ilusionat
S: Fatal, perque vaig vomitar i estava amb febre
Estàveu nerviosos?
I: Sí
S: Sí
Com us van escollir?
I: A la nostra classe vem fer un control de matematiques i doncs l’Ana Valero (la meva mestre) va dir que algu havia tret molt bona nota i com vaig ser jo l’Ana em va preguntar a mi i li vaig dir que si.
S: El Franc ( el meu mestre) va preguntar a un company meu si ho volia fer pero li va dir que no perque ja ho va fer i despres em va preguntar a mi i li vaig dir que si.
Alguna altre vegada heu llegit un altre pregó?
I: No
S: No
Us sabíeu el pregó de memòria?
I: Una mica
S: Mes o menys
Què us van semblar les consignes?
I: Una mica aburrides
S: Una mica “soses”
Us va agradar la festa?
I: Si
S: Si
De què us veu disfressar?
I: De cawboy
S: No em vaig disfressar.
Quina disfressa us va agradar més?
I: Totes eran bones
S: Totes eren bones.
5è, 6è, General
