ENTREVISTA A 2º (Isona)
Com aneu a la piscina?
- Anem amb autobús.
Quin dia aneu? I quina hora?
- Els dimecres a les 9:15.
Van altres escoles?
- No, hi ha més escoles.
Com us separeu, per classes o nivells?
- Estem barrejats per nivells.
Quantes professores van ?
- Marta X , Lebo , Rai (total 3).
Quantes classes us perdeu? I pati?
- Ens perdem educació física , i una mica de pati.
Quins jocs feu?
- Fem alguns i joc lliure.
Com us ho passeu a la piscina?
- Ens ho passem bé.
És nou per a vosaltres? És obligatori?
- Si, és nou i obligatori.
Què cansa més, classe normal o piscina?
- Classe cansa més.
El pròxim any us agradaria anar-hi?
- Si

1r, 2n, 3r, 4t, 5è, 6è, General, P3, P4, P5
