ENTREVISTA A L’ÀNGELA

Com et dius?

  • Hola bona tarda , em dic Àngela.

Quants anys tens?

  • Tinc 27 anys.

T’agrada l’ambient de l’escola?

  • Si ,estic molt contenta de poder estar aquest curs amb vosaltres.

On vius? (població ,ciutat)?

  • Ara visc a Barcelona però sóc de Cullera, un poble de València.

Quina assignatura fas, t’agrada?

  • Aquest curs faig anglès, castellà i arts and crafts.

Tens parella?

  • No, no en tinc.

On has nascut?

  • A Cullera.

Des de que vas néixer, has trobat coses noves?

  • He viscut a diferents països i m’agrada provar coses noves i conèixer noves cultures

Què volies ser de petita?

  • De petita volia ser o infermera o bé mestre .Sóc mestre i a més he començat el grau d’infermeria.

  Ets al·lèrgica a alguna cosa?

  • Si, no puc prendre A.S.S.

IMG_6779



ENTREVISTA AL LEBO

  • Com et dius?
    • Lebuaiche, “Lebo”
  • Quants anys tens?
    • 27 anys
  • On treballaves abans?
    • Dietista
  • Tens fills?
    • No tinc fills
  • On vius?
    • Esplugues de Llobregat
  • Quina assignatura t’agrada més? 
    • Matemàtiques
  • Quina és la teva especialitat?
    • E.Física
  • A quins cursos fas classes?
    • De primer a quart
  • D’on vénen el teus pares?
    • De Guinea Equatorial (Àfrica)
  • Què volies ser de petit?
    • Primer futbolista i després actor

IMG_6782 IMG_6783



ENTREVISTA A LA CARME NIETO

Quants anys portes treballant en aquesta escola?

Porto 34 anys.

A quin cicle t’ha agradat més treballar?

M’agraden els 3 cicles.

Què en penses de les mestres noves?

Són bones companyes.

T’agrada treballar en aquesta escola ?

Sí.

Has treballat en altres escoles?

A una escola de Súria i a una de Maians.

T’agrada treballar com a mestra?

Sí.

Estàs contenta amb els teus alumnes?

Sí.

PREGUNTA PERSONAL: Amb quins mestres treballes més a gust?

He treballat sempre bé amb totes les meves companyes.

 

dscn0332



CODONYAT

A 2n fem codonyat

Entrevistem els mestres i els alumnes de 2n sobre una activitat que han realitzat amb un codonyer

-Quins ingredients heu utilitzat?

Hem utilitzat llimona, codony i sucre.

-On ho vau fer?

Ho vam fer al pati.

-Qui ho va fer?

Entre tots ho vam fer.

-Quan ho vau fer?

Ho vam fer dimecres 30 de setembre.

-Quant temps veu trigar a fer-ho?

Vam trigar tot el matí.

-Us va agrada?

-Com se us va  acudir aquesta idea?

Doncs com el codonyer és el nostre arbre, vam baixar i vam veure que hi havia codonys i se’ns va acudir fer un codony.

 

Codonyat - 008 Codonyat - 007 Codonyat - 006 Codonyat - 005 Codonyat - 004 Codonyat - 003 Codonyat - 002 Codonyat - 001



ENTREVISTA A L’EVA

1- Quants anys tens?

– Tinc 40 anys.

 2- Tens fills? Quants?

– Sí, dos fills.

 3- Estas casada?

– No.

4- T’agrada el teu treball?

– Sí.

 5- T’agrada l’escola on treballes?

– Sí.

 6- Has treballat en altres escoles abans que en aquesta?

– No.

 7- Has estudiat per a ser secretaria?

– Sí.

 8- Què fas al teu treball?

– Portar la comptabilitat, obrir els expedients dels alumnes, atendre a les famílies, atendre els ferits…

 9- Quina es la tasca que més t’agrada de la teva feina?

-Tractar els alumnes.

10- Quina es la tasca que menys t’agrada de la teva feina?

– Obrir la porta.

Eva



Entrevista al director

1-Quants anys tens?
48 anys.
2-Estas casat?
Sí.
3-Tens fills? Quants?
Sí, 2 filles.
4-T’agrada l’escola en la que treballes?
Sí.
5-Tu decideixes ser director o ho decideix un altra persona?
Ho decideixo jo.
6-T’agrada ser director?
A estones.
7-Quants anys portes fent de director?
5 anys.
8-Quina és la feina d’un director?
Moltes tasques, per exemple: representar l’escola a diferents llocs, distribuir les tasques dels professors, atendre les famílies, preocupar-me perquè els alumnes treguin bones notes…
9-Quina és la funció que més t’agrada de la teva feina?
Ajudar a les famílies en tot el que necessitin.
10-Quina és la funció que menys t’agrada de la teva feina?
Atendre els alumnes que provoquen conflictes.

Director



A monster at the school

On Wednesday 22nd October there was a play in the school gym. The play was called “Dr Frankenstein” and tells the story of a scientist who creates a monster. The scientist has a girlfriend, who loves him very much, and very silly assistant.

Everybody participated and some boys and girls were on the stageWe think it is a funny play.

 

INTERVIEW

 How many people are you?

-2 actors – 4 roles.

How long have you been acting out?

-7 years but 6 in the company.

 Do you like performing?

-I love it.

 How many shows hove you played?
-Lots of shows.

 What are your names?

-Shivi and Alfie (Alfonso).

 Where are you from?

-Ireland i Liverpool.

 

Theater -  006 Theater -  005 Theater -  004 Theater -  003 Theater -  002 Theater -  001



ENTREVISTA A NENS NOUS: Tània

Com et dius?

-Tània.

Quants anys tens?

-6 anys.

Vens d´un altre país?

-No.

Vens d´una altra escola? Quina?

-Sí, del Puigventós.

T’agrada aquesta escola?

-Si, per què hi ha la meva cosina.

Com t’hi sents?

-Bé.

Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?

-No, estaba tranquila.

Quin curs fas?

-1rB.

Has fet molts amics?

-Sí.

T’agraden els mestres que tens?

-Sí.

alumnes nous - 005



ENTREVISTA A NENS NOUS: Nerea

Com et dius?

-Nerea.

Quants anys tens?

-8 anys.

Vens d´un altre país?

-No.

Vens d´una altra escola? Quina?

-Si, de l’Hospitalet.

T’agrada aquesta escola?

-Sí.

Com t’hi sents?

-Bé.

Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?

-No.

Quin curs fas?

-3rB.

Has fet molts amics?

-Sí.

T’agraden els mestres que tens?

-Sí.

alumnes nous - 004



ENTREVISTA A NENS NOUS: Kelly Mayte

Com et dius?

-Kelly Mayte.

Quants anys tens?

-9 anys.

Vens d´un altre país? Quin?

-Sí, de Santa Cruz (Bolivia).

Vens d´una altre escola? Quina?

-Sí, de la Municipal 3 de Maig.

T’agrada aquesta escola?

-Sí.

Com t’hi sents?

-Normal.

Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?

-Sí.

Quin curs fas?

-4tA.

Has fet molts amics?

-Alguns.

T’agraden els mestres que tens?

-Sí.

alumnes nous - 003