20
10
2017
Com et dius?
- Hola bona tarda , em dic Àngela.
Quants anys tens?
T’agrada l’ambient de l’escola?
- Si ,estic molt contenta de poder estar aquest curs amb vosaltres.
On vius? (població ,ciutat)?
- Ara visc a Barcelona però sóc de Cullera, un poble de València.
Quina assignatura fas, t’agrada?
- Aquest curs faig anglès, castellà i arts and crafts.
Tens parella?
On has nascut?
Des de que vas néixer, has trobat coses noves?
- He viscut a diferents països i m’agrada provar coses noves i conèixer noves cultures
Què volies ser de petita?
- De petita volia ser o infermera o bé mestre .Sóc mestre i a més he començat el grau d’infermeria.
Ets al·lèrgica a alguna cosa?
- Si, no puc prendre A.S.S.

1r, 2n, 3r, 4t, 5è, 6è, General
10
03
2017
Quants anys portes treballant en aquesta escola?
Porto 34 anys.
A quin cicle t’ha agradat més treballar?
M’agraden els 3 cicles.
Què en penses de les mestres noves?
Són bones companyes.
T’agrada treballar en aquesta escola ?
Sí.
Has treballat en altres escoles?
A una escola de Súria i a una de Maians.
T’agrada treballar com a mestra?
Sí.
Estàs contenta amb els teus alumnes?
Sí.
PREGUNTA PERSONAL: Amb quins mestres treballes més a gust?
He treballat sempre bé amb totes les meves companyes.

4t, General
23
10
2015
A 2n fem codonyat
Entrevistem els mestres i els alumnes de 2n sobre una activitat que han realitzat amb un codonyer
-Quins ingredients heu utilitzat?
Hem utilitzat llimona, codony i sucre.
-On ho vau fer?
Ho vam fer al pati.
-Qui ho va fer?
Entre tots ho vam fer.
-Quan ho vau fer?
Ho vam fer dimecres 30 de setembre.
-Quant temps veu trigar a fer-ho?
Vam trigar tot el matí.
-Us va agrada?
Sí
-Com se us va acudir aquesta idea?
Doncs com el codonyer és el nostre arbre, vam baixar i vam veure que hi havia codonys i se’ns va acudir fer un codony.

2n
5
06
2015
1- Quants anys tens?
– Tinc 40 anys.
2- Tens fills? Quants?
– Sí, dos fills.
3- Estas casada?
– No.
4- T’agrada el teu treball?
– Sí.
5- T’agrada l’escola on treballes?
– Sí.
6- Has treballat en altres escoles abans que en aquesta?
– No.
7- Has estudiat per a ser secretaria?
– Sí.
8- Què fas al teu treball?
– Portar la comptabilitat, obrir els expedients dels alumnes, atendre a les famílies, atendre els ferits…
9- Quina es la tasca que més t’agrada de la teva feina?
-Tractar els alumnes.
10- Quina es la tasca que menys t’agrada de la teva feina?
– Obrir la porta.

General
10
04
2015
1-Quants anys tens?
48 anys.
2-Estas casat?
Sí.
3-Tens fills? Quants?
Sí, 2 filles.
4-T’agrada l’escola en la que treballes?
Sí.
5-Tu decideixes ser director o ho decideix un altra persona?
Ho decideixo jo.
6-T’agrada ser director?
A estones.
7-Quants anys portes fent de director?
5 anys.
8-Quina és la feina d’un director?
Moltes tasques, per exemple: representar l’escola a diferents llocs, distribuir les tasques dels professors, atendre les famílies, preocupar-me perquè els alumnes treguin bones notes…
9-Quina és la funció que més t’agrada de la teva feina?
Ajudar a les famílies en tot el que necessitin.
10-Quina és la funció que menys t’agrada de la teva feina?
Atendre els alumnes que provoquen conflictes.

General
7
11
2014
On Wednesday 22nd October there was a play in the school gym. The play was called “Dr Frankenstein” and tells the story of a scientist who creates a monster. The scientist has a girlfriend, who loves him very much, and very silly assistant.
Everybody participated and some boys and girls were on the stageWe think it is a funny play.
INTERVIEW
How many people are you?
-2 actors – 4 roles.
How long have you been acting out?
-7 years but 6 in the company.
Do you like performing?
-I love it.
How many shows hove you played?
-Lots of shows.
What are your names?
-Shivi and Alfie (Alfonso).
Where are you from?
-Ireland i Liverpool.

5è, General
7
11
2014
Com et dius?
-Tània.
Quants anys tens?
-6 anys.
Vens d´un altre país?
-No.
Vens d´una altra escola? Quina?
-Sí, del Puigventós.
T’agrada aquesta escola?
-Si, per què hi ha la meva cosina.
Com t’hi sents?
-Bé.
Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?
-No, estaba tranquila.
Quin curs fas?
-1rB.
Has fet molts amics?
-Sí.
T’agraden els mestres que tens?
-Sí.

1r, General
7
11
2014
Com et dius?
-Nerea.
Quants anys tens?
-8 anys.
Vens d´un altre país?
-No.
Vens d´una altra escola? Quina?
-Si, de l’Hospitalet.
T’agrada aquesta escola?
-Sí.
Com t’hi sents?
-Bé.
Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?
-No.
Quin curs fas?
-3rB.
Has fet molts amics?
-Sí.
T’agraden els mestres que tens?
-Sí.

3r, General
7
11
2014
Com et dius?
-Kelly Mayte.
Quants anys tens?
-9 anys.
Vens d´un altre país? Quin?
-Sí, de Santa Cruz (Bolivia).
Vens d´una altre escola? Quina?
-Sí, de la Municipal 3 de Maig.
T’agrada aquesta escola?
-Sí.
Com t’hi sents?
-Normal.
Quan vas venir a l’escola estaves nerviosa?
-Sí.
Quin curs fas?
-4tA.
Has fet molts amics?
-Alguns.
T’agraden els mestres que tens?
-Sí.

4t, General