REPORTATGE ALS NENS I NENES DE P3

Hem anat a fer preguntes als nens de P3A i P3B:

1-Quines activitats heu fet a començament de curs? (P3A)
Jocs per a que els nens I les nenes es coneguin més. 😀 

2-Estàs contenta dels alumnes que tens?(P3B)
Sí.

3-Esteu contents de la mestre? (P3B)
Sí. 😛 

4-Quina mascota teniu a la classe?(P3A i P3B)

De moment no en tenim cap, però ja esta a punt d’arribar. 😥

5-Quines assignatures feu? I quina feu més?(P3A)
Plàstica , experimentació , robòtica , música i psico. La assignatura que més fem és plàstica. 😯 

6-Quin es l’últim projecte o manualitat que heu fet? (P3A i P3B)
Els monstres de les emocions (groc alegria i blau tristesa) (P3A).
El dia dels padrins i el ninot de neu (P3B). :mrgreen: 

7-Quanta estona feu de pati? A vegades feu més o menys pati?(P3A)
Mitja hora i a vegades tres quarts, depèn del dia. 🙄 

8-Que us agradaria que surti a la revista de la escola sobre la vostre classe?(P3A i P3B)
-El projecte dels indis. 😆 
-La visita dels padrins que s’ho van passar molt bé. 😉 
-El taller dels collarets amb macarrons, va ser molt divertit portar-los . 😳 

Reportatge P3 - 001 Reportatge P3 - 002 Reportatge P3 - 003 Reportatge P3 - 004 Reportatge P3 - 005  Reportatge P3 - 007 Reportatge P3 - 008 Reportatge P3 - 006Reportatge P3 - 009