4
03
2015
Aquest any, per primera vegada, hem fet un concurs per veure quina classe ballava més a la rua de Carnestoltes.
Us anunciem que la classe guanyadora ha estat la de 4tB.

Se’ls ha atorgat un diploma i un regal molt dolç: “xuxes” per a tothom!
1 Com us sentiu?
Molt bé i molt impressionats!
2 Per què vau ballar tant?
Perquè ens agradava la música, ens divertíem i per guanyar el premi.
3 Us ha agradat guanyar?
Sí.
4 Us ha agradat el regal?
Sí.
5 Què us va motivar a moure-us tant?
La música i el fet que fos carnaval.
A l’Emilia també se li ha atorgat un diploma per ser la mestra que més va ballar.

General
11
02
2015
Hola famílies,
Seguidament podeu veure un vídeo amb l’assaig del ball de carnaval per si voleu practicar una mica a casa. Aquí podeu veure els nens i nenes de 4t A ballant. La cançó es diu TIMBER, el cantant es diu Pitbull i compta amb la col•laboració de la cantant Kesha.
Assaig Carnaval 2015 from Josep Ferrà i Esteva on Vimeo.
General
27
02
2014
Avui, el dilluns dia 24 de febrer, el Rei Carnestoltes ens ha presentat les consignes:
– Dimarts: hem de portar unes orelles ( d’animals, de follets etc…)
– Dimecres: hem de portar mitjons ( llargs, de colors, per sobre de les sabates etc…)
– Dijous: hem de portar una cua ( d’esquirol, de lleó, etc…)
El divendres per fi arriba el gran dia, el carnaval, tots ens disfressem com vulguem.
Els mestres es disfressen tots iguals, de ……
I aquí us deixem una mostra del ball per aquells que vulgueu anar practicant!!!
Ball Carnaval from Josep Ferrà i Esteva on Vimeo.
General