GUANYADORS DE 6 è

Com us dieu ?

S: Sara

I: Ingrid

Quants anys tens ?

S: 12

I: 12

T’esperaves guanyar el primer o el segon premi?

S: No

I: No

Ens podríeu recitar el vostre poema mirant el menys possible?

S: No

I: No

Que prefereixes que et regalin una rosa o un llibre? A qui li regalarias de la escola ?

S: Una rosa. A l’Ingrid

I: Una rosa. A la Sara

Quina assignatura t’agrada més ?

S: Educació Física

I: Educació Física

Quin/a mestre t’agrada més ?

S: Fran i Anna

I: Fran i Anna

Quin és el company de la classe amb qui et portes malament?

S: Ningu

I: Ningu

Qui et sembla que anava a guanyar el premi?

S: Ethan

I: Ethan

Qui voldries que hagués guanyat? I, no val dir jo

S: Silvia

I: Mireia

 



ENTREVISTA NENS 6é

 

Com us dieu + cognoms?

I: Iago Cruz Perez

S: Saray  Santiesteven Plata

Quants anys teniu?

I:12

S:11

Viviu a Olesa?

I: Sí

S: Sí

Com us heu sentit llegint el pregó el dia de carnaval?

I: Nervios i ilusionat

S: Fatal, perque vaig  vomitar i estava amb febre

Estàveu nerviosos?

I: Sí

S: Sí

Com us van escollir?

I: A la nostra classe vem fer un control de matematiques i doncs l’Ana Valero (la meva mestre) va dir que  algu havia tret molt bona nota i com vaig ser jo l’Ana em va preguntar a mi i li vaig dir que si.

S: El Franc ( el meu mestre) va preguntar a un company meu si ho volia fer pero li va dir que no perque ja ho va fer i despres em va preguntar a mi i li vaig dir que si.

Alguna altre vegada heu llegit un altre pregó?

I: No

S: No

Us sabíeu el pregó de memòria?

I: Una mica

S: Mes o menys

Què us van semblar les consignes?

I: Una mica aburrides

S: Una mica “soses”

Us va agradar la festa?
I: Si

S: Si

De què us veu disfressar?

I: De cawboy

S: No em vaig disfressar.

Quina disfressa us va agradar més?

I: Totes eran bones

S: Totes eren bones.



ENTREVISTA CAMINO

1 Com et dius?

Em dic Camino Pinedo.

2 Quants anys tens?

Tinc 50  anys.

3 Quants anys portes a l’escola?

Vaig començar al setembre del 1993 ( porto 25 anys).

4 Tota la vida has sigut professora?

No, faig de mestra fa 28 anys però també  vaig treballar en una botiga de flors quan estudiava.

5 Que es fa sent cap d’estudis?

Faig diferents tasques: distribueixo els horaris i dels reforços i, també distribueixo als mestres, les asignatures, les activitats, etc.

6 Tens molta feina?

Si, sempre tinc feina.

7 Fas classe a alumnes més petits de cicle superior?

Si faig depenent de les necessitats de centre.

8 T’agradaria ser mestre d’alguna altra casa a part d’EF?

M’agradaria ser professora de plàstica.

9 Quin es el teu esport preferit?

L’atletisme ( m’agrada fer curses llargues, però si es per veure m’agraden més els concursos de salt de llargada, d’alçada, les curses curtes i relleus ).

10 Amb qui et relaciones més?

Si es per feina amb els coordinadors ( EI: Sonia, CI: Marta M, CM: Iolanda i CS: Pilar), amb l’equip directiu i amb qualsevol fora de la feina.

11 Has tingut algún somni, i l’has complit?

He tingut molts somnis i molts d’ells els he complert, però encara tinc molts i m’esforçaré per complir-los

 



ENTREVISTA A 2º (Isona)

Com aneu a la piscina?

  • Anem amb autobús.

Quin dia aneu? I quina hora?

  • Els dimecres a les 9:15.

Van altres escoles?

  • No, hi ha més escoles.

Com us separeu, per classes o nivells?

  • Estem barrejats per nivells.

Quantes professores van ?

  • Marta X , Lebo , Rai (total 3).

Quantes classes us perdeu? I pati?

  • Ens perdem educació física , i una mica de pati.

Quins jocs feu?

  • Fem alguns i joc lliure.

Com us ho passeu a la piscina?

  • Ens ho passem bé.

És nou per a vosaltres? És obligatori?

  • Si, és nou i obligatori.

Què cansa més, classe normal o piscina?

  • Classe cansa més.

El pròxim any us agradaria anar-hi?

  • Si



ENTREVISTA A L’ÀNGELA

Com et dius?

  • Hola bona tarda , em dic Àngela.

Quants anys tens?

  • Tinc 27 anys.

T’agrada l’ambient de l’escola?

  • Si ,estic molt contenta de poder estar aquest curs amb vosaltres.

On vius? (població ,ciutat)?

  • Ara visc a Barcelona però sóc de Cullera, un poble de València.

Quina assignatura fas, t’agrada?

  • Aquest curs faig anglès, castellà i arts and crafts.

Tens parella?

  • No, no en tinc.

On has nascut?

  • A Cullera.

Des de que vas néixer, has trobat coses noves?

  • He viscut a diferents països i m’agrada provar coses noves i conèixer noves cultures

Què volies ser de petita?

  • De petita volia ser o infermera o bé mestre .Sóc mestre i a més he començat el grau d’infermeria.

  Ets al·lèrgica a alguna cosa?

  • Si, no puc prendre A.S.S.

IMG_6779



Apadrinament

Hem fet unes preguntes sobre l’apadrinament a dos nens de 6è:

1-Què és l’apadrinament?

Es tracta d’ajudar als nens petits. Cada nen gran s’ocupa d’un nen petit.

2-Què fan?

Fan activitats junts.

3-Com els ajuden els nens grans?

Estant per ells.

4-Com es fan les parelles?

Als nens petits i als grans els hi donen figures plastificades i els que tenen la mateixa figura formen una  parella.

5-Quins cursos fan l’apadrinament?

6è amb P5, 5é amb P4 i 4t amb P3.

6-Quan fan l’apadrinament?

Normalment el fan per la tarda.

7-A quina hora ?

Des de les 15:00h fins a les 16:30h.

Li hem fet una pregunta a la Janina, mestra d’infantil:

-Què en penses de l’apadrinament?

I ens ha dit que li agrada molt perquè els nens grans ajuden als nens petits i els nens petits ajuden als nens grans.

 

apadrinament-001 apadrinament-002 apadrinament-003 apadrinament-004

 

 



REPORTATGE DE ROBÒTICA

Preguntes i respostes:

Us agrada la robòtica?
Sí, ens agrada molt.
Ho vau fer sols o amb ajuda?
Ho vam fer amb el Toni.
Per a vosaltres la robòtica es fàcil o difícil?
Una mica difícil.
Feu robòtica a casa?
No.
Com feu anar el robot?
Amb un programa de l’ordinador que es diu lego mindstorms.
Us ho passeu bé fent robòtica?
Sí, perquè treballem en equip i fem anar jocs de construcció com el lego.
Quines mètodes utilitzeu?
Utilitzen l’ordinador i el lego.
Us agraden el materials de robòtica?
Ens agraden.

Vam triar fer un reportatge de la robòtica perquè ens agrada molt als dos i pensem que us podria interessar.



Colònies sisè 2015

Els nens de sisè van anar Tossa de Mar a fer les colònies de fi del curs 2014-2015. Els mestres que els van acompanyar van ser: els dos professors de sisè A i B la monitora de menjador de sisè i la Pilar la professora d’anglès. El menjar va ser bufet lliure.

Ells anaven a dormir entre les 12 i les 2 de la nit!8-O Dormien en bungalous en lliteres de dos i en cada dormien entre 3 i 6 nens.

Aquestes són algunes de les activitats que van fer: Proba d’escalada, tir al arc, discoteca, jocs lliures, tirolina, esports i sala recreativa.

Ells estaven envoltats entre dos escoles de 2n d’ESO.

S’ho van passar d’allò més bé! :lol:

Colònies 6è - 001 Colònies 6è - 002 Colònies 6è - 003 Colònies 6è - 004 Colònies 6è - 005 Colònies 6è - 006

 



ENTREVISTA A NENS NOUS: Rukang

Com et dius?

-Rukang.

Quants anys tens?

-11 anys.

Vens d´un altre país? Quin?

-Vinc de Cartagena (Murcia) però soc xinès .

Vens d´una altre escola? Quina?

-Sí, del Vicente Berina.

T’agrada aquesta escola?

-Sí.

Com t’hi sents?

-Bé, content.

Quant vas venir a l’escola estaves nerviós?

-Sí, perquè no coneixia als companys .

Quin curs fas?

-6èA.

Has fet molts amics?

-Sí.

T’agraden els mestres que tens?

-Sí.

alumnes nous - 001