ENTREVISTA A LA IOLANDA
-1 Quina és la classe que més t’agrada? I la classe que es porta millor?
M’agraden totes, depèn del moment. A vegades es porta millor una classe i a vegades una altre, tot depèn del dia.
-2 Si poguessis tornar al passat, canviaries alguna cosa?
Res de res, m’agrada la meva vida tal com és.
-3 Com vas decidir que volies ser professora de música?
Jo era cantant i quan vaig decidir formar una família va ser quan vaig decidir ser professora de música perquè era una feina més estable.
-4 Quin és el teu instrument preferit?
A part de la veu, el saxòfon.
-5 Perquè vas deixar el teu grup de música?
Per ser la vostra mestra.
-6 Te’n penedeixes de fer la teva professió?
Gens ni mica.
-7 Per què vas escollir aquesta escola?
És l’escola que em va tocar, després vaig decidir quedar-me.
-8 Quan anys tenies quan vas començar a ser professora?
Vaig començar a ser professora als trenta-quatre anys. Però abans d’això combinava ser cantant amb ser professora de teatre.
General

