ENTREVISTA ALS GUANYADORS DE 5è DE SANT JORDI 2018

COM US DIEU? A QUIN CURS ANEU?                                                                                                                        Laia Muñoz, 5èA

Samir Mouhal, 5èB

ÉS LA PRIMERA VEGADA QUE GUANYEU? US HO ESPERÀVEU?                                                                  L: Sí. No m’ho esperava.

S: Sí. Tampoc m’ho esperava.

DE QUÈ VA EL TEU POEMA?

L: De viatjar pel món.

S: De la nit, de la lluna plena.

EN QUÈ ET VAS INSPIRAR PER FER-HO?

L: Vaig fer una llista amb moltes paraules, i al veure que totes anaven d’un tema, i vaig decidir fer-ho d’aquest tema.

S: Estava mirant la lluna i em vaig decidir per fer-ho.

QUINA ÉS LA TEVA ESTROFA PREFERIDA?

L: “Després a Estats Units viatjaré per conèixer Nova York, Los Angeles i molt més”.

S: M’agraden totes.

A QUI DEDICARIES EL TEU POEMA?

L: A la meva mare.

S: A mi mateix.

QUI VOLDRIES QUE ET REGALÉS UNA ROSA I UN LLIBRE?

L: La rosa la Paula Campos i el llibre la Júlia.

S: La rosa la Mahue i el llibre la Raquel.

QUÈ T’HAN REGALAT DE PREMI?

L: Un llibre i una rosa.

S: Un llibre i una rosa.

QUI ET SEMBLAVA QUE GUANYARIA?

L: La Ilenia

S: La Paula Chicón

QUI VOLDRIES QUE HAGUÉS GUANYAT?

L: La Paula Campos i la Júlia.

S: L’Alex.

 

 



ENTREVISTA A MAHUE I RAQUEL

COM US DIEU?

Raquel

Mahue

QUANTS ANYS TENIU?

R: 51 anys

M: 55 anys

T’AGRADA SER PROFESSORA?

R: Sí, molt

M: si.molt

QUI ÉS MÉS PACIENT?

R: Totes dues tenim molta paciencia però la Mahue té més paciència

M: yo tinc molta pasienca

A QUIN ALUMNE AGAFARIES DE L’ALTRE CLASSE?

R: D’entrada na ningú però si pogués triar a algún alumne seria l’Halima

M: dentrada estic contenta amb el grup que tinc pero si tiguis que escollir per pugar les notes la Juliaiper actitud Elena i la Paula C

T’ESPERAVES TENIR UNS ALUMNES COM ELS QUE TENS?

R: El grup es molt xerraire però no és un grup conflictiu. Costa de vegades que facin les coses a la primera

M:  si que me esperava .no  mesperava aiguns copurtaments

QUINA ES LA VOSTRA ANÈCDOTA PREFERIDA AMB NOSALTRES?

R: Quan vam anar d’excursió al Museu Matematic i vam acollir al Badar com un més del grup.

M: quan vam anar a Meseu Matematiques les coves perque totom estasva gaudin de lactivitat

QUINA ES L’ASIGNATURA QUÈ VOLDRIEU FER I LA QUE NO US AGRADA FER?

R: La part del medi social m’agrada molt. Hi la que em costa més es la de castellà

M: magrada molt les matematiques no magrada catala i castella

AMB QUIN MESTRE ESTARÍEU A UNA ILLA DESERTA?

R: Amb la Montse Nomen o la Pilar

M: Amb la Pilar

QUINA ES LA PARAULA QUE REPETIU MÉS A CLASSE?

R: a classe silenci i a una explicasio tots ho heu entes o a quedat clar

M: Podeu callar siusplau ho eu entes



ENTREVISTA NENS 6é

 

Com us dieu + cognoms?

I: Iago Cruz Perez

S: Saray  Santiesteven Plata

Quants anys teniu?

I:12

S:11

Viviu a Olesa?

I: Sí

S: Sí

Com us heu sentit llegint el pregó el dia de carnaval?

I: Nervios i ilusionat

S: Fatal, perque vaig  vomitar i estava amb febre

Estàveu nerviosos?

I: Sí

S: Sí

Com us van escollir?

I: A la nostra classe vem fer un control de matematiques i doncs l’Ana Valero (la meva mestre) va dir que  algu havia tret molt bona nota i com vaig ser jo l’Ana em va preguntar a mi i li vaig dir que si.

S: El Franc ( el meu mestre) va preguntar a un company meu si ho volia fer pero li va dir que no perque ja ho va fer i despres em va preguntar a mi i li vaig dir que si.

Alguna altre vegada heu llegit un altre pregó?

I: No

S: No

Us sabíeu el pregó de memòria?

I: Una mica

S: Mes o menys

Què us van semblar les consignes?

I: Una mica aburrides

S: Una mica “soses”

Us va agradar la festa?
I: Si

S: Si

De què us veu disfressar?

I: De cawboy

S: No em vaig disfressar.

Quina disfressa us va agradar més?

I: Totes eran bones

S: Totes eren bones.



ENTREVISTA CAMINO

1 Com et dius?

Em dic Camino Pinedo.

2 Quants anys tens?

Tinc 50  anys.

3 Quants anys portes a l’escola?

Vaig començar al setembre del 1993 ( porto 25 anys).

4 Tota la vida has sigut professora?

No, faig de mestra fa 28 anys però també  vaig treballar en una botiga de flors quan estudiava.

5 Que es fa sent cap d’estudis?

Faig diferents tasques: distribueixo els horaris i dels reforços i, també distribueixo als mestres, les asignatures, les activitats, etc.

6 Tens molta feina?

Si, sempre tinc feina.

7 Fas classe a alumnes més petits de cicle superior?

Si faig depenent de les necessitats de centre.

8 T’agradaria ser mestre d’alguna altra casa a part d’EF?

M’agradaria ser professora de plàstica.

9 Quin es el teu esport preferit?

L’atletisme ( m’agrada fer curses llargues, però si es per veure m’agraden més els concursos de salt de llargada, d’alçada, les curses curtes i relleus ).

10 Amb qui et relaciones més?

Si es per feina amb els coordinadors ( EI: Sonia, CI: Marta M, CM: Iolanda i CS: Pilar), amb l’equip directiu i amb qualsevol fora de la feina.

11 Has tingut algún somni, i l’has complit?

He tingut molts somnis i molts d’ells els he complert, però encara tinc molts i m’esforçaré per complir-los

 



ENTREVISTA A 2º (Isona)

Com aneu a la piscina?

  • Anem amb autobús.

Quin dia aneu? I quina hora?

  • Els dimecres a les 9:15.

Van altres escoles?

  • No, hi ha més escoles.

Com us separeu, per classes o nivells?

  • Estem barrejats per nivells.

Quantes professores van ?

  • Marta X , Lebo , Rai (total 3).

Quantes classes us perdeu? I pati?

  • Ens perdem educació física , i una mica de pati.

Quins jocs feu?

  • Fem alguns i joc lliure.

Com us ho passeu a la piscina?

  • Ens ho passem bé.

És nou per a vosaltres? És obligatori?

  • Si, és nou i obligatori.

Què cansa més, classe normal o piscina?

  • Classe cansa més.

El pròxim any us agradaria anar-hi?

  • Si



ENTREVISTA A L’ÀNGELA

Com et dius?

  • Hola bona tarda , em dic Àngela.

Quants anys tens?

  • Tinc 27 anys.

T’agrada l’ambient de l’escola?

  • Si ,estic molt contenta de poder estar aquest curs amb vosaltres.

On vius? (població ,ciutat)?

  • Ara visc a Barcelona però sóc de Cullera, un poble de València.

Quina assignatura fas, t’agrada?

  • Aquest curs faig anglès, castellà i arts and crafts.

Tens parella?

  • No, no en tinc.

On has nascut?

  • A Cullera.

Des de que vas néixer, has trobat coses noves?

  • He viscut a diferents països i m’agrada provar coses noves i conèixer noves cultures

Què volies ser de petita?

  • De petita volia ser o infermera o bé mestre .Sóc mestre i a més he començat el grau d’infermeria.

  Ets al·lèrgica a alguna cosa?

  • Si, no puc prendre A.S.S.

IMG_6779



Apadrinament

Hem fet unes preguntes sobre l’apadrinament a dos nens de 6è:

1-Què és l’apadrinament?

Es tracta d’ajudar als nens petits. Cada nen gran s’ocupa d’un nen petit.

2-Què fan?

Fan activitats junts.

3-Com els ajuden els nens grans?

Estant per ells.

4-Com es fan les parelles?

Als nens petits i als grans els hi donen figures plastificades i els que tenen la mateixa figura formen una  parella.

5-Quins cursos fan l’apadrinament?

6è amb P5, 5é amb P4 i 4t amb P3.

6-Quan fan l’apadrinament?

Normalment el fan per la tarda.

7-A quina hora ?

Des de les 15:00h fins a les 16:30h.

Li hem fet una pregunta a la Janina, mestra d’infantil:

-Què en penses de l’apadrinament?

I ens ha dit que li agrada molt perquè els nens grans ajuden als nens petits i els nens petits ajuden als nens grans.

 

apadrinament-001 apadrinament-002 apadrinament-003 apadrinament-004

 

 



Cloenda de la revista

Estimats lectors de la revista us informem que la revista 2014-15 ha finalitzat. Hem arribat a finals de curs i ens volem acomiadar de tots vosaltres agraint-vos el vostre interès per la revista.

Esperem a tornar-nos a veure el curs vinent amb noves informacions interessants.

Cloenda (2)



A monster at the school

On Wednesday 22nd October there was a play in the school gym. The play was called “Dr Frankenstein” and tells the story of a scientist who creates a monster. The scientist has a girlfriend, who loves him very much, and very silly assistant.

Everybody participated and some boys and girls were on the stageWe think it is a funny play.

 

INTERVIEW

 How many people are you?

-2 actors – 4 roles.

How long have you been acting out?

-7 years but 6 in the company.

 Do you like performing?

-I love it.

 How many shows hove you played?
-Lots of shows.

 What are your names?

-Shivi and Alfie (Alfonso).

 Where are you from?

-Ireland i Liverpool.

 

Theater -  006 Theater -  005 Theater -  004 Theater -  003 Theater -  002 Theater -  001



ENTREVISTA A NENS NOUS: Edimar

Com et dius?

-Edimar.

Quants anys tens?

-10 anys.

Vens d´un altre país? Quin?

-Sí, de Bolívia.

Vens d´una altre escola? Quina?

-Si, del Sant Bernat.

T’agrada aquesta escola?

-No tant com l’ altra.

Com t’hi sents?

-Normal.

Quan vas venir a l’escola estaves nerviós?

-Sí.

Quin curs fas?

-5èB.

Has fet molts amics?

-Sí.

T’agraden els mestres que tens?

-Sí.

alumnes nous - 002