LES ACTIVITATS DE NADAL

Aquest Nadal, a l’escola, s’han fet unes activitats:
– un concert de nadales
– postals de Nadal
– concurs de pessebres dels nens de 5è
– concurs de galetes

CONCERT DE NADALES

EDUCACIÓ INFANTIL:

Cambiar tamañoNadal 2013 - 028 Cambiar tamañoNadal 2013 - 023 Cambiar tamañoNadal 2013 - 024

CICLE INICIAL:

IMG_1403Cambiar tamañoNadal 2013 - 031

CICLE MITJÀ:

Cambiar tamañoNadal 2013 - 005 Cambiar tamañoNadal 2013 - 038

CICLE SUPERIOR:

Cambiar tamañoNadal 2013 - 013 Cambiar tamañoNadal 2013 - 008

 

CONCURS POSTALS

La Carla Tena va ser la guanyadora del concurs de postals de Nadal.

Cambiar tamañoNadal 2013 - 049

ENTREVISTA A LA CARLA TENA

-A quin curs vas? Quants anys tens?
Vaig a 2nA i tinc 7 anys.
-Com és que cas voler participar en el concurs?
Perquè el meu pare em va proposar que ho fes.
-Et sorprèn que hagis guanyat el concurs?
Sí.
-Has guanyat altres concursos a part d’aquest?
No n’he guanyat cap altre.
-Com és la teva postal?
Té els 3 reis mags i Jesús amb els seus pares.
-T’agraden les manualitats?
Sí.
-Quin premi has obtingut?
Flors!!!

Descarrega’t la presentació amb les postals de Nadal.

CONCURS DE GALETES NADALENQUES

6è i 5è: La guanyadora:Sonia Oses

Sònia

1- Com van ser les teves galetes?
Rodones i amb una cara del Pare Noel.

2- Estaven bones?
Sí.

3-Per què creus que vas guanyar?
Perquè estaven delicioses.

FELICITATS !!!

4t i 3r: Guanyadors:Emma Pérez i Arnau Mollón

IMG_1428IMG_1427

1-Com van ser les teves galetes?
Tenia forma de ren, la galeta estava feta de nous, portava lacasitos, pepites de xocolata i galetes salades.
Un arbre de Nadal verd i blanc. La galeta rodona.

2- Estaven bones?
Sí.
Sí.

3-Per què creus que vas guanyar?
Perquè eren originals i diferent a les altres.
Perquè la meva mare és pastissera i en fa moltes, també vaig tenir molta sort.

ENHORABONA A TOTS DOS!!!

2n i 1r:Guanyador: Mark Diaz

IMG_1426

1-Com van ser les teves galetes?
Era un Pare Noel amb forma de la seva cara.

2- Estaven bones?
Sí.

3-Per què creus que vas guanyar?
Perquè estaven molt bones.

FELICITATS!!!

P5, P4 i P3: Guanyador Edgar Pauls

IMG_1425

1-Com van ser les teves galetes?
Era la forma d’un Pare Noel pintat de xocolata.

2- Estaven bones?
Sí.

3-Per què creus que vas guanyar?
Perquè estava pintada de xocolata.

ENHORABONA!!!


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>