LES ACTIVITATS DE NADAL
Aquest Nadal, a l’escola, s’han fet unes activitats:
– un concert de nadales
– postals de Nadal
– concurs de pessebres dels nens de 5è
– concurs de galetes
CONCERT DE NADALES
EDUCACIÓ INFANTIL:
CICLE INICIAL:
CICLE MITJÀ:
CICLE SUPERIOR:
CONCURS POSTALS
La Carla Tena va ser la guanyadora del concurs de postals de Nadal.
ENTREVISTA A LA CARLA TENA
-A quin curs vas? Quants anys tens?
Vaig a 2nA i tinc 7 anys.
-Com és que cas voler participar en el concurs?
Perquè el meu pare em va proposar que ho fes.
-Et sorprèn que hagis guanyat el concurs?
Sí.
-Has guanyat altres concursos a part d’aquest?
No n’he guanyat cap altre.
-Com és la teva postal?
Té els 3 reis mags i Jesús amb els seus pares.
-T’agraden les manualitats?
Sí.
-Quin premi has obtingut?
Flors!!!
Descarrega’t la presentació amb les postals de Nadal.
CONCURS DE GALETES NADALENQUES
6è i 5è: La guanyadora:Sonia Oses
1- Com van ser les teves galetes?
Rodones i amb una cara del Pare Noel.
2- Estaven bones?
Sí.
3-Per què creus que vas guanyar?
Perquè estaven delicioses.
FELICITATS !!!
4t i 3r: Guanyadors:Emma Pérez i Arnau Mollón
1-Com van ser les teves galetes?
Tenia forma de ren, la galeta estava feta de nous, portava lacasitos, pepites de xocolata i galetes salades.
Un arbre de Nadal verd i blanc. La galeta rodona.
2- Estaven bones?
Sí.
Sí.
3-Per què creus que vas guanyar?
Perquè eren originals i diferent a les altres.
Perquè la meva mare és pastissera i en fa moltes, també vaig tenir molta sort.
ENHORABONA A TOTS DOS!!!
2n i 1r:Guanyador: Mark Diaz
1-Com van ser les teves galetes?
Era un Pare Noel amb forma de la seva cara.
2- Estaven bones?
Sí.
3-Per què creus que vas guanyar?
Perquè estaven molt bones.
FELICITATS!!!
P5, P4 i P3: Guanyador Edgar Pauls
1-Com van ser les teves galetes?
Era la forma d’un Pare Noel pintat de xocolata.
2- Estaven bones?
Sí.
3-Per què creus que vas guanyar?
Perquè estava pintada de xocolata.
ENHORABONA!!!
General















