10
01
2014

1. Com et dius?
Clara Perpinyà
2. Quants anys tens?
30 anys
3.Com et sents al canviar d’escola?
Al principi nerviosa, però ara estic molt a gust.
4.T’agrada ser professora?
Molt.
5.T’agradaria ser directora?
No se si m’atreviria, és una mica difícil.
6.A quin curs fas classe aquest any?
Ed. Especial, de P3 a 4t.
7.És fàcil ser professora?
És molt bonic, però si els nens no es porten bé si que és difícil.
8.T’agrada ser professora d’educació especial?
Sí, m’agrada molt.
9.Has estat professora abans de venir a aquesta escola?
Sí, portava 6 anys treballant a una altra escola.
General
10
01
2014
Entrevista al Toni
1.Qui ha tingut la idea de construir una bassa a la nostra escola?
-La mestra Camino, la mestra Carme i jo (en Toni).
2.Quants metres de profunditat té?
-Fa 0,5m.
3.I de llargada?
-Fa 4 metres + dos de cascada.
4.Quin és el procés per construir una bassa? Quins materials es necessiten?
1r. Dissenyar-ho amb els forestals.
2n. L’excavació del forat.
3r.Posar la lona impermeable.
4t.Posar pedres i graves.
5è.Les plantes.
6è.Els animals (que encara no hem posat)
5.De què en serveix tenir una bassa a la nostra escola?
-Per aprendre coses sobre l’aigua les plantes i els animals. També perquè els animals puguin beure aigua, les orenetes puguin agafar fang per poder fer el seu niu etc.
6.Quins animals hi haurà?
-Granotes, capgrossos i un peix que es diu fartet de 4 o 5 cm de llarg.
7.És ecològic tenir una bassa a l’escola?
-Si és ecològic perquè ajudarà a viure a els animals.
8.T’agradaria explicar-nos d’alguna cosa que no hem preguntat?
-Doncs que hem posat una àrea al voltant per protegir la zona i una altra cosa, que tots els alumnes han participat molt i molt bé en la construcció de la bassa.




General