ENTREVISTA A LA GEMMA MARTIN
1 Quants anys tens?
38 anys
2 T’agrada ser TEI?
Si, m’agrada molt perquè treballo amb els nens petits de l’escola i és molt divertit.
3 És fàcil?
Com porto mots anys de TEI em resulta fàcil.
4 En que consisteix la teva feina?
Dono suport a les mestres de P3 i així les activitats que fem les compartim entre les dues.
5 T’agradaria ser mestra?
La feina de mestra és molt bonica però estic molt contenta com a TEI.
7 Has estat TEI en altres escoles?
Sí.
General

