27
02
2014
Avui, el dilluns dia 24 de febrer, el Rei Carnestoltes ens ha presentat les consignes:
– Dimarts: hem de portar unes orelles ( d’animals, de follets etc…)
– Dimecres: hem de portar mitjons ( llargs, de colors, per sobre de les sabates etc…)
– Dijous: hem de portar una cua ( d’esquirol, de lleó, etc…)
El divendres per fi arriba el gran dia, el carnaval, tots ens disfressem com vulguem.
Els mestres es disfressen tots iguals, de ……
I aquí us deixem una mostra del ball per aquells que vulgueu anar practicant!!!
Ball Carnaval from Josep Ferrà i Esteva on Vimeo.
General
21
02
2014
P5 VA AL MOLÍ DE L’OLI

-On heu anat?
Hem anat al Molí de l’Oli i al camp a collir olives.
-Qui heu anat?
Hem anat tots els nens i nenes de P5 (i les professores).
-Quan hi heu anat?
Hi varem anar al novembre.
-Que vareu aprendre?
Varem veure com passaven les olives per un tipus de colador que feia que es quedessin les olives i marxessin les fulles. Una de les màquines es diu “cinco lobitos”.
Aquesta entrevista l’hem fet a dos nens de P5: la Beatriz i en Mohamed.
General
14
02
2014

1-Com et dius?
-Rosauro.
2-Quants anys tens?
-57 anys.
3-Has fet de conserge a una altra escola?
-No.
4-Quin es el treball de conserge?
-Molts. Obrir portes, tancar portes… (tasques diverses).
5-T’agrada aquesta escola?
-M’encanta i els nens estan molt ben educats.
6-Has fet algun altre treball?
-Sí. Vaig treballar de moltes coses i són aquestes: tècnic de manteniment de carreteres durant 17 anys, transportista durant 3 anys i construcció durant 16 anys.
General