LES ACTIVITATS DE NADAL

Aquest Nadal, a l’escola, s’han fet unes activitats:
– un concert de nadales
– postals de Nadal
– concurs de pessebres dels nens de 5è
– concurs de galetes

CONCERT DE NADALES

EDUCACIÓ INFANTIL:

Cambiar tamañoNadal 2013 - 028 Cambiar tamañoNadal 2013 - 023 Cambiar tamañoNadal 2013 - 024

CICLE INICIAL:

IMG_1403Cambiar tamañoNadal 2013 - 031

CICLE MITJÀ:

Cambiar tamañoNadal 2013 - 005 Cambiar tamañoNadal 2013 - 038

CICLE SUPERIOR:

Cambiar tamañoNadal 2013 - 013 Cambiar tamañoNadal 2013 - 008

 

CONCURS POSTALS

La Carla Tena va ser la guanyadora del concurs de postals de Nadal.

Cambiar tamañoNadal 2013 - 049

ENTREVISTA A LA CARLA TENA

-A quin curs vas? Quants anys tens?
Vaig a 2nA i tinc 7 anys.
-Com és que cas voler participar en el concurs?
Perquè el meu pare em va proposar que ho fes.
-Et sorprèn que hagis guanyat el concurs?
Sí.
-Has guanyat altres concursos a part d’aquest?
No n’he guanyat cap altre.
-Com és la teva postal?
Té els 3 reis mags i Jesús amb els seus pares.
-T’agraden les manualitats?
Sí.
-Quin premi has obtingut?
Flors!!!

Descarrega’t la presentació amb les postals de Nadal.

CONCURS DE GALETES NADALENQUES

6è i 5è: La guanyadora:Sonia Oses

Sònia

1- Com van ser les teves galetes?
Rodones i amb una cara del Pare Noel.

2- Estaven bones?
Sí.

3-Per què creus que vas guanyar?
Perquè estaven delicioses.

FELICITATS !!!

4t i 3r: Guanyadors:Emma Pérez i Arnau Mollón

IMG_1428IMG_1427

1-Com van ser les teves galetes?
Tenia forma de ren, la galeta estava feta de nous, portava lacasitos, pepites de xocolata i galetes salades.
Un arbre de Nadal verd i blanc. La galeta rodona.

2- Estaven bones?
Sí.
Sí.

3-Per què creus que vas guanyar?
Perquè eren originals i diferent a les altres.
Perquè la meva mare és pastissera i en fa moltes, també vaig tenir molta sort.

ENHORABONA A TOTS DOS!!!

2n i 1r:Guanyador: Mark Diaz

IMG_1426

1-Com van ser les teves galetes?
Era un Pare Noel amb forma de la seva cara.

2- Estaven bones?
Sí.

3-Per què creus que vas guanyar?
Perquè estaven molt bones.

FELICITATS!!!

P5, P4 i P3: Guanyador Edgar Pauls

IMG_1425

1-Com van ser les teves galetes?
Era la forma d’un Pare Noel pintat de xocolata.

2- Estaven bones?
Sí.

3-Per què creus que vas guanyar?
Perquè estava pintada de xocolata.

ENHORABONA!!!



ENTREVISTA A LA GEMMA MARTIN

gemma TEI

1 Quants anys tens?
38 anys
2 T’agrada ser TEI?
Si, m’agrada molt perquè treballo amb els nens petits de l’escola i és molt divertit.
3 És fàcil?
Com porto mots anys de TEI em resulta fàcil.
4 En que consisteix la teva feina?
Dono suport a les mestres de P3 i així les activitats que fem les compartim entre les dues.
5 T’agradaria ser mestra?
La feina de mestra és molt bonica però estic molt contenta com a TEI.
7 Has estat TEI en altres escoles?
Sí.



ENTREVISTA A LA CLARA

CLARA

1. Com et dius?
Clara Perpinyà

2. Quants anys tens?
30 anys

3.Com et sents al canviar d’escola?
Al principi nerviosa, però ara estic molt a gust.

4.T’agrada ser professora?
Molt.

5.T’agradaria ser directora?
No se si m’atreviria, és una mica difícil.

6.A quin curs fas classe aquest any?
Ed. Especial, de P3 a 4t.

7.És fàcil ser professora?
És molt bonic, però si els nens no es porten bé si que és difícil.

8.T’agrada ser professora d’educació especial?
Sí, m’agrada molt.

9.Has estat professora abans de venir a aquesta escola?
Sí, portava 6 anys treballant a una altra escola.



LA NOSTRA BASSA

Entrevista al Toni

1.Qui ha tingut la idea de construir una bassa a la nostra escola?
-La mestra Camino, la mestra Carme i jo (en Toni).
2.Quants metres de profunditat té?
-Fa 0,5m.
3.I de llargada?
-Fa 4 metres + dos de cascada.
4.Quin és el procés per construir una bassa? Quins materials es necessiten?
1r. Dissenyar-ho amb els forestals.
2n. L’excavació del forat.
3r.Posar la lona impermeable.
4t.Posar pedres i graves.
5è.Les plantes.
6è.Els animals (que encara no hem posat)
5.De què en serveix tenir una bassa a la nostra escola?
-Per aprendre coses sobre l’aigua les plantes i els animals. També perquè els animals puguin beure aigua, les orenetes puguin agafar fang per poder fer el seu niu etc.
6.Quins animals hi haurà?
-Granotes, capgrossos i un peix que es diu fartet de 4 o 5 cm de llarg.
7.És ecològic tenir una bassa a l’escola?
-Si és ecològic perquè ajudarà a viure a els animals.
8.T’agradaria explicar-nos d’alguna cosa que no hem preguntat?
-Doncs que hem posat una àrea al voltant per protegir la zona i una altra cosa, que tots els alumnes han participat molt i molt bé en la construcció de la bassa.

tONI

IMG_1274

IMG_1269

IMG_1264