Tests

1r test.El test de memòria visual arriba a demostrar, que ens recordem millor de les imatges que veïem, reduïda, però amb bastants color, ja que desperta la originalitat i com que el que veïem es un color nou doncs serveix perque el nostre cervell capti aquesta novetat i poguem enrecordarnos millor, color, o posició del nen o nena, el cas es que les novetats atreuen al cervell.

2n test.En canvi quan hi han moltes imatges separades, per més color que hi hagi, no aconseguim enrecordar-nos de totes, ja que és demasiada informació per al cervell en un sol cop, però si entrenes aquesta capacitat potser aconsegueixes poder-te enrecordar de totes les imatges.

3r test. En canvi, si hi han numeros de per mig i colors, depèn de la persona pero per a mi es més difícil d’enrecordar-me del que he vist ja que em pasa el mateix que en el 2n test, però crec que igual que en el 2n si entrenes aquesta capacitat pots enrecordar-te de les posicions de les cartes.

4t test. Dels test que hem fet a classe el que més m’agradat o impactat ha sigut el de les ciutats ja que, allà es pot veure el coneixement d’una persona, per un mode o un altre. Després el del tacte també m’ha cridat l’atenció, ja que si nosaltres no podem reconèixer un objecte el qual l’hem vist segur anteriorment, les persones que no poden veure com poden reconèixer els objectes?.

També creïa que la memòria a curt termini era més vàlida que la de a llarg termini, ja que no és el mateix veure una cosa que acaba de passar fa 1 segon que veure una cosa que ha passat fa 3 dies, o més ben dit depèn de l’importància que tu o el teu cervell doni a aquell fet.

Els tests que vam fer consistien en tocar uns objectes durant uns determinats minuts, i quan estiguessim segurs del que era, el que tocavem apuntar-lo en una llista, després vam fer un test que consistia en olorar olors, i després apuntar-les. Acte seguit el professor ens va reparti una 2 fitxes, en una d’elles teniem durant 5 min. posar totes les ciutats, que coneixiem amb la lletra corresponent principal, i un altre on teniem que memoritzar uns objectes i escriure’ls darrere del full. Al pròxim dia el professor va dir que diguessim les olors que ens enrecordavem, els objectes que vam tocar, i els que vam apuntar darrere el full, i ens vam donar compte de que la memòria a curt termini era més eficaç que la de llarg termini, ja que no ens recoràvem de tot el que vam veure, tocar, olorar.

Aquest article ha estat publicat en Tests memòria. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Tests

  1. JuanJex77 diu:

    Corregit!

  2. Joaquim diu:

    Manca explicar més detalladament els Tests fets a classe, un per un.

  3. JuanJex77 diu:

    Joaquim ja esta feta i acabada la tasca!

Deixa un comentari