Memòria per Ivan Soler

Tests que hem fet a classe:

-Visual: ens van repartir un full amb uns trenta dibuixets hi els havíem de memoritzar tots els que poguéssim en un minut. Com vam comprovar més tard, és el test on tothom va treure més puntuació.

-Tàctil: teniem una bossa amb molts objectes diferents i havíem de posar la mà a dintre i tocar-los. llavors havies de recordar i reconéixer quins objectes hi havien dins la bossa.

-Olfactiu: hi havia uns pots amb diferents olors i havíem de recordar quantes olors havíem sentit. es el test on tothom va treure la puntuació més baixa.

Tests del bloc:

Test 1. Aquest test tracta de memoritzar les màximes imatges possibles durant dos minuts. El meu resultat ha sigut de 43%.

Test 2. Havies de fer una taula amb un word igual que l’exercici però en blanc. Llvors havies de memoritzar la taula que t’ ensenyaven durant vint minuts com a màxim i llavors havies de completar la taula. El meu resultat ha sigut de 27 acerts.

Aquest article ha estat publicat en General, Memòria, Tests memòria. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Memòria per Ivan Soler

  1. ivansoler26 diu:

    Joaquim, ja està fet.

Deixa un comentari