La mitologia en els espots

Els alumnes de Grec 1, després del muntatge de l’Ariadna, i empesos per l’entrada de les companyes de 4t de llatí sobre els referents clàssics en els anuncis, hem decidit fer una recopilació de vídeos d’espots de mitologia. Ens ajudeu a completar-la?

Alumnes de Grec 1 IPM

Aquest article s'ha publicat dins de Déus, General, Herois, Monstres, Pervivència publicitat i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a La mitologia en els espots

  1. Retroenllaç: La mitologia en els spots | El fil del mite gre...

  2. De mica en mica, fareu entre tots més gran aquest treball col·laboratiu! La recerca dels referents clàssics en la publicitat i sobretot dels mitològics és un no parar perquè els publicistes s’inspiren en els déus i personatges mitològics grecoromans perquè Grècia i Roma formen part de la nostra cultura i la seva mitologia és tot un referent en l’imaginari de la societat del segle XXI malgrat es pretengui arraconar l’estudi de les humanitats. Enhorabona, alumnes de Grec 1, perquè és sempre un repte aconseguir publicar una tasca col·lectiva manada al Fil Moodle. Avant!

  3. Abril Ramos i Aran diu:

    Xaipete!

    Jo vaig fer el comentari de l’spot de Nina Ricci, on comparo la noia que surt en l’spot amb Afrodita!

    Una feina molt interessant i divertida de fer.

  4. Julia Paris diu:

    Xaipete!!

    L’any passat vaig col·laborar en aquest treball i encara m’enrecordo dels resultats que jo, junt amb els meus companys, vàrem obtenir.

    Vaig fer el comentari de l’spot de ”Sabores mitològicos de Astúrias 45” on es veuen representants personatges mitològics: les ninfes i els sàtirs.

    Molt bon treball el que vàrem dur a terme l’any passat, espero aquest any fer un treball relacionant la mitologia amb la publicitat.

  5. Retroenllaç: Vols sentir-te una dea olímpica? Olympea, de Paco Rabanne | El fil del mite grec

  6. Joaquin diu:

    Las publicidades referidas a Afrodita son lo que quiero ver, belleza griega, no creo que sea machista ni nada porque es mostrar lo mejor de un cuerpo trabajado y una belleza ya sea natural o no, solo quieren mostrar la calidad del producto comparándolo con la perfección en persona. En el segundo ejemplo de afrodita, intentaron ambientarlo a como era la naturaleza de Grecia antes, y quedo muy lindo y transmite paz.

    La publicidad de Olympea muestra o demuestra que una mujer puede derribar a gigantes estatuas con su belleza y que se puede ganar al mejor hombre, al macho alfa del grupo con solo una mirada. Creo que esta publicidad si es un poco feminista pero a mi como consumidor no me influye en nada, pero quizás a algún individuo de la sociedad pude jugarle mal pensamientos con respecto a las mujeres.

    Con respecto a la publicidad de Leveis, mostrando a las centauras creo que quieren decir que a no todas las chicas les quedaria bien la ropa de esta marca, que es solo para algunas pocas o quizas muchas. Creo que tiene un toque machista oculto tambien.

  7. Robert Cepeda diu:

    Actualment i anteriorment la mitologia ha sigut una font argumentativa molt bona per a els publicistes ja que molts herois, deus i mes personatges mitologics tenen propietats meravelloses i els publicistes poden oferir productes que et facin semblarte a els deus a traves dels productes que ells ofereixen. Feliciats als companys que han realitzat aquest apunt.

Respon a Julia Paris Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *