El cel dels mites, portada a XTEC i a XTECblocs!

Plana Departament d'Ensenyament

Plana Xtec Departament d'Ensenyament 3a Setmana de Maig 2013

Aquesta setmana el portal d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya XTEC i XTECblocs destaquen El cel dels mites, continua sent el més actiu, com “Espai de treball de l’alumnat de batxillerat de l’Institut Premià de Mar per fer un gran i documentat contingut sobre els estels i constel·lacions amb referents clàssics.”

photo capture_xtec_zps831dda7d.png

A més, la nostra tutora de recerca ens ha fet arribar aquestes paraules que ha rebut la direcció del nostre institut:

“Benvolguts,

Hem donat a conèixer el bloc del vostre centre al Bloc Destacat de la setmana: El cel dels mites

Des de l’equip d’edició de la XTECBlocs us felicitem per mostrar públicament propostes tant interessants per a tot l’alumnat i professorat i que ens permeten donar-les a conèixer a tots els centres des de la XTEC.

Salutacions,

Equip XTECBlocs
Àrea de Tecnologies per a l’Aprenentatge i el Coneixement
Secretaria de Polítiques Educatives
Departament d’Ensenyament”

Aquest article s'ha publicat dins de Actualitat, Blogosfera i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a El cel dels mites, portada a XTEC i a XTECblocs!

1. Margalida Capellà Soler diu:

TOT UN HONOR! L’enhorabona, Andrea i Irina!

2. Retroenllaç: Anònim