Petites frases. Lectura (1)

Us oferim, a continuació, la primera activitat de la sèrie “Petites frases. Lectura” adreçada als alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial, amb la que els nens i les nenes es podran iniciar el la comprensió de petites frases, amb les vocals i primeres consonants P-M-L-T-N-S-D.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe.

Els nens i les nenes podran triar entre dos nivells de dificultat, amb lletra majúscula o manuscrita.

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Crida ben fort, Estela!

Lluís Homar ens llegeix el conte Crida ben fort, Estela! de Bel Olid per ajudar els infants que pateixen abusos sexuals.

Fragment del espectacle “Parlant prevenim l’abús” dirigit prr Lídia Pujol, con el fin de recaptar fons para la Fundació Vicki Bernadet. Aquesta fundació ofereix ajuda a las persones que han estst víctimes d’abusos sexuals en la infància.

Reprenem l’activitat amb XTECBLOCS

A l’article anterior, plantejàvem el problemes que hem tingut amb la visibilitat de les nostres aplicacions a XTECBLOCS.

Sembla que aquest problema està parcialment corregit i per això hem decidit continuant publicant les nostres activitats en aquest entorn, però mantenint l’activitat iniciada a l’entorn BLOGGER. D’aquesta manera, sempre hi podreu tenir accés.

Al marge dret, hem posat un enllaç al nostre blog de Recursos web a Blogger, perquè sempre el tingueu a mà, si en un moment determinat no podeu visualitzar correctament els nostres continguts.

Esperem que d’aquesta manera, gaudiu millor dels nostres recursos.

M’endevines (1) a Google Play

Fa temps vàrem publicar l’activitat M’endevines (1).

Aquests joc, està adreçat a l’alumnat d’Educació Infantil i del Cicle Inicial de Primària, amb el que podran practicar la comprensió lectora i ampliar el vocabulari de diferents temes. Podran triar entre lletra majúscula o d’impremta.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

Vocals + P, M, L, T

Us oferim, a continuació, la quarta activitat de la sèrie “Les primeres consonants” adreçada als primers cursos d’Educació infantil i Cicle Inicial. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”, i “M”.

Els nens i nenes podran triar el tipus de lletra (impremta o manuscrita) i hauran d’escriure la paraula que indica el dibuix. En acabar, hauran de clicar a sobre el botó “Comprovar” i, si la paraula no està escrita correctament, el programa marcarà en vermell les lletres equivocades.

Aquí teniu les activitats de la sèrie publicades:

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

RECURSOS WEB canvia d’adreça

Des del 23 de gener de 2008, hem recollit i ofert recursos des del portal XTECBLOCS, amb un total de 1.025 articles publicats.

Últimament, tenim problemes de visualització d’algunes imatges i activitats i aquest fet ens ha portat a prendre la decisió de canviar l’adreça dels nostres articles, cosa que lamentem profundament. Poc a poc, anirem incorporant al nou espai els recursos de producció pròpia, ja publicats a XTECBLOCS.

Recursos web a XTECBLOCS quedarà obert, per tal que podeu consultar aquells recursos, publicats fins ara, que no són de producció pròpia.

Moltes gràcies, pel vostre seguiment, aportacions i comentaris. Esperem que el nou blog també esdevingui un espai d’intercanvi i aprenentage.

Clica aquí per accedir a la nova adreça.

Vocals + P, M

Us oferim, a continuació, la quarta activitat de la sèrie “Les primeres consonants” adreçada als primers cursos d’Educació infantil i Cicle Inicial. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”, “M”..

Els nens i nenes podran triar el tipus de lletra (impremta o manuscrita) i hauran d’escriure la paraula que indica el dibuix. En acabar, hauran de clicar a sobre el botó “Comprovar” i, si la paraula no està escrita correctament, el programa marcarà en vermell les lletres equivocades.

Aquí teniu les activitats de la sèrie publicades:

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Discrimina PMLT

Us oferim, a continuació, la tercera activitat de la sèrie “Les primeres consonants. Discrimina ” adreçada als primers cursos d’Educació infantil. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”, ·M”,”L”, “T”.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe.

Els nens i nenes hauran de llegir i triar la paraula que es correspons amb la imatge.

Altres activitats de la sèrie:

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Fulls d’activitats Triapictofrase (1)

Com a complement del joc Triapictofrase (1), us oferim aquests fulls d’activitats, llestos per imprimir. Els nens i nenes hauran de col·locar el número de la imatge al costat de la frase corresponent.

D’aquesta manera, els nostres alumnes d’educació infantil, aquells que tenen dificultat per assolir la lectoescriptura, els alumnes amb TEA… podran iniciar-se en la comprensió de la petita frase d’una manera més senzilla.

Les imatges estan extretes del portal de recursos ARASAAC.

Clica a sobre de la imatge, per tal d’accedir al recurs:

Fulls lectura Triapictofrase (1)

Com a complement del joc Triapictofrase (1), us oferim aquest document, llest per imprimir. D’aquesta manera, els nostres alumnes d’educació infantil, aquells que tenen dificultat per assolir la lectoescriptura, els alumnes amb TEA… podran iniciar-se en la comprensió de la petita frase d’una manera més senzilla.

Clica a sobre de la imatge, per tal d’accedir al recurs:

Guia de protecció de dades de la Generalitat

L’Autoritat Catalana de Protecció de Dades ha publicat les Pautes de protecció de dades per als centres educatius, que ha elaborat amb l’objectiu de donar el suport necessari a les escoles d’arreu de Catalunya, perquè puguin garantir els drets dels menors de forma eficaç i complir amb el conjunt de les noves obligacions regulades en el Reglament general de protecció de dades.

Triapictofrase (1)

Us oferim la primera activitat de la sèries“Tria la pictofrase” adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que podran practicar la comprensió lectora de la frase des d’edats molt primerenques.

Aquest joc també està adreçat a l’alumnat que presenta dificultats en la comprensió lectora de la frase i alumnat amb TEA. Els pictogrames els ajuden en aquesta tasca.

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Completa les famílies

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat del Cicle Inicial, amb el que els nostres alumnes podran aprendre i repassar la numeració fins el 100, en el seu aspecte de seriació, tot tenint coneixement de les famílies de les desenes.

Aquesta activitat també pot ser utilitzada amb alumnes amb TEA.

Els nens i nenes podran triar la versió FÀCIL, on només hauran de completar les quantitats que hi falten i la DIFÍCIL, on hauran de completar tota la sèrie de cada família.

Captura de pantalla del joc:

Per jugar a pantalla completa, clica aquí.

La casa de les desenes

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat del Cicle Inicial, amb el que els nostres alumnes podran aprendre i repassar la numeració fins el 100, tot tenint coneixement de les famílies de les desenes.

Aquesta activitat també pot ser utilitzada amb alumnes amb TEA.

  • APRÈN: Aprendre tots els nombres de les diferents famílies, per separat.
  • PENSA: Repassar els nombres.
  • LLEGEIX: Llegir els nombres de les famílies, conforme van apareixent a la pantalla.
  • ANTICIPA: Anticipar el nombre que hi ve al darrere.
  • COMPLETA: Completar la xifra de les unitats en cada família de nombres.
  • ESCRIU: Escriure tots els nombres de la família corresponent

Captura de pantalla del joc:

Per jugar a pantalla completa, clica aquí.

Discrimina PL

Us oferim, a continuació, la segona activitat de la sèrie “Les primeres consonants. Discrimina ” adreçada als primers cursos d’Educació infantil. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”, “L”.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe.

Els nens i nenes hauran de llegir i triar la paraula que es correspons amb la imatge.

Altres activitats de la sèrie:

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Anem de botigues

Us oferim l’activitat “Anem de botigues” adreçada a l’alumnat del Cicle Inicial de Primària, amb la que podran practicar la comprensió lectora i conèixer el vocabulari i utilitat dels diferents tipus de botigues.

Actualitzat a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Discrimina PM

Us oferim, a continuació, la segona activitat de la sèrie “Les primeres consonants. Discrimina ” adreçada als primers cursos d’Educació infantil. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”, “M”.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe.

Els nens i nenes hauran de llegir i triar la paraula que es correspons amb la imatge.

Altres activitats de la sèrie:

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Missatge secret (5)

Us oferim una nova activitat de la sèrie “missatge secret” adreçada a l’alumnat de l’últim curs d’Educació Infantil i de Primer de Primària, amb la que podran practicar l’escriptura i comprensió lectora de petites frases, descobrint un missatge secret.

Els nens i nenes hauran de desxifrar el contingut del missatge, a partir de la icona que representa el seu so, practicant d’aquesta manera la correspondència so-grafia. En una primera fase amb ajut (visualitzant la lletra que s’amaga a sota la icona).

Les frases que ajuden a incorporar el vocabulari bàsic, estan acompanyades d’il·lustracions i escrites en lletra de pal, per facilitar-ne la comprensió.

Altres activitats de la sèrie publicades:

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Deu trucs per memoritzar

La memòria és una funció del cervell que permet a l’organisme codificar, emmagatzemar i recuperar la informació del passat. “Academia PLay” ens ensenya, en aquest vídieo, 10 trucs per memoritzat:

1. Intercala dibuixos en les anotacions.
2. Desconnecta Whatsapp a l’hora d’estudiar.
3. Subratlla les idees més importants per reforçar.
4. Repeteix múltiples vegades la informació.
5. Connecta idees entre sí.
6. Emprear metàfores transforma una idea complexa en simple.
7. Utilitza les sigles.
8. Consulta altres fonts (com a antigues anotacions).
9. Explica-li l’après a un amic.
10. Repassa i repeteix el procés des del principi.

Expliquem la resiliència als més petits

Aquest vídeo promocional del VII Congrés Resiliència Mèxic 2011, de la Universitat Nacional Autònoma de Mèxic, mostra de manera didàctica i precisa la definició del concepte resiliència dirigit a infants de totes les edats. La Resiliència a Mèxic s’ha caracteritzat per ser una estratègia de treball directe amb les poblacions vulnerables, ens hem dedicat a vincular la implicació de la resiliència en tots els àmbits on es trobi un ésser humà, recolzant la seva fortalesa i empatia humana.

La Resiliència és quan un ésser viu, planteta, animal o ésser humà, resisteix una tensió tan forta i Es recupera!. Rep cops, ofenses i maltractaments i Es recupera!. la Resiliència és no derrotar-se pel lleig, difícil o molest que ens passi en la vida. I encara que caiguis i t’embrutis, et pots recuperar! Només has de lluitar per treure de la teva vida el dolent i brut. Una persona resilient, suporta qualsevol pressió i es torna a Posar dempeus!. Amb sentit de l’humor aprèn de tots els moments. És capaç d’aguantar seriosos problemes i encara que se senti inundat, ho pren amb serenitat. Usa les seves habilitats per enfrontar la seva situació, aprofita la seva experiència positivament!. Absorbeix el que té de bo cada cosa i al seu moment s’esprem les emocions negatives para créixer!… amb els peus en la Mare Terra, perquè com una escultura, amb cada cop de la vida, millorem la nostra forma i visió del Món!.”


Text Jorge Montoya A.

Discrimina P

Us oferim, a continuació, la primera activitat de la sèrie “Les primeres consonants. Discrimina ” adreçada als primers cursos d’Educació infantil. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe.

Els nens i nenes hauran de llegir i triar la paraula que es correspon amb la imatge.

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

App per orientar a les parelles separades

Hem llegit a l diari “20 Minutos” que el Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya ha creat una aplicació informàtica (app) pionera a Europa per assessorar les parelles i els professionals de la judicatura sobre com tractar els fills més petits durant els processos de separació o divorci.

Amb aquesta eina, la Generalitat vol proporcionar un criteri objectiu independent i per a la guarda i custòdia dels fills, per evitar que el conflicte entre els membres de l’exparella perjudiqui els drets i les necessitats
evolutives dels infants.

L’aplicació s’anomena Eataf-Orienta, està ja disponible per descarregar en mòbils i tauletes amb sistema operatiu Android i aviat ho estarà per a iOS. El contingut de l’app ha estat elaborat pels professionals de l’equip d’assessorament tècnic en l’àmbit de la família (Eataf) del Departament de Justícia, format per 25 psicòlegs i 12 treballadors socials. En el seu dia a dia, els treballadors de l’Eataf elaboren informes a petició de jutges, magistrats i fiscals per orientar-los en la presa de decisions sobre les situacions familiars en casos de divorci, entre d’altres.

Ara, han bolcat la seva experiència en aquesta app adreçada a aquests professionals, als advocats, als mediadors i a les parelles.

Us deixem, a continuació, la informació:

Tretze filòsofs que van canviar el món

La Filosofia, paraula el significat etimològic de la qual és literalment “amor per la saviesa”, és una branca de coneixement que s’encarrega d’adonar de la diversitat de conflictes i problemes fonamentals sobre la racionalitat, la realitat i aspectes relacionats amb l’ésser humà com la pròpia existència, la veritat, l’aprenentatge i el coneixement, la bellesa o la moral.

L’estudi filosòfic s’ha construït sobre la base de pensaments racionals i empiristes. No obstant això, han estat tantes les personalitats que han estudiat la matèria, aportant cadascun el seu punt de vista, que a dia d’avui resulta impossible parlar d’un pensament únic.

A continuació, un vídeo que ens parla de tretze filòsofs que van canviar el món amb les seves idees:

M’endevines (1)

Us oferim la primera activitat de la sèrie “M’endevines” adreçada a l’alumnat d’Educació infantil i del Cicle Inicial de Primària, amb la que podran practicar la comprensió lectora i ampliar el vocabulari de diferents temes. Podran triar entre lletra majúscula o d’impremta.

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

ATENCIÓ: Nou allotjament de les activitats interactives

Obres

Malauradament el lloc WIKISPACES on teníem allotjades les activitats ha tancat i, a partir d’avui, ja no es pot accedir al seu contingut.

A poc a poc, anirem traslladant les activitats a un altre espai i les tornarem a publicar en RECURSOS WEB.

Si necessiteu alguna activitat en concret, podeu sol·licitar que la pengem abans, deixant-nos un missatge en el blog.

DISCULPEU LES MOLÈSTIES.

Una abraçada, EMILIA   😛

Espai Llapiscolor tancat

Compta dits 5 a Google Play

Fa temps vàrem publicar “Compta dits 5” adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, en la que els nostres alumnes hauran de marcar tants cercles com indiquin els dits de la mà (arriben fins el cinc). El joc ajuda a assimilar la direccionalitat esquerra-dreta i a seguir un ordre a l’hora de comptar. També reforça el concepte de la quantitat relacionada amb els dits de la mà.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

El gelat a Google Play

Fa temps vàrem publicar l’activitat El Gelat.

Aquesta joc, està adreçat a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que els nostres alumnes podran aprendre els quatre colors bàsics.

Els nens i nenes hauran de pintar les boles del gelat del color que ens indiquen, en clicar-hi. Hi ha quatre nivells d’activitat, en funció de les boles que s’han de pintar en cada cas.

És una activitat ideal per als alumnes amb TEA.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

Lectopictofrases PML 1 a Google Play

Fa temps vàrem publicar la primera activitat de la sèrie “Lectopictofrases” Aquí es treballen paraules amb vocal + PML i està adreçada als alumnes que tenen dificultat per aprendre a llegir, alumnes amb TEA i també permet assolir la lectura més ràpidament als nenes i nenes dels primers cursos d’Educació Infantil. Els pictogrames ajuden a la comprensió de la petita frase.

Els nens i nenes podran triar entre tres nivellS de dificultat.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

[kml_flashembed movie=”https://42a67bd0-a-c9e90866-s-sites.googlegroups.com/a/xtec.cat/recursos_web/home/2017/lectopictofrasesPML1.swf” width=”500″ height=”380″ wmode=”opac” /]

Pictofrases. Vocals + P a Google Play

Fa temps vàrem publicar la primera activitat de la sèrie “Pictofrases” adreçada als alumnes que tenen dificultat per aprendre a llegir, alumnes amb TEA i també permet assolir la lectura més ràpidament als nenes i nenes dels primers cursos d’Educació infantil. Els pictogrames ajuden a la comprensió de la petita frase, amb més facilitat. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”.

Els nens i nenes podran triar entre tres nivell de dificultat.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

[kml_flashembed movie=”https://42a67bd0-a-c9e90866-s-sites.googlegroups.com/a/xtec.cat/recursos_web/home/2017/pictofrasesP.swf” width=”500″ height=”380″ wmode=”opac” /]

Les primeres sumes (1) a Google Play

Fa temps vàrem publicar la primera activitat de la sèrie “Les primeres sumes“. Amb aquesta sèrie, es pretén que l’alumne pugui sumar de forma més intuïtiva.

Aquesta joc, està adreçat a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que els nostres alumnes podran iniciar-se en la suma, amb quantitats fins a 5.

Els nens i nenes podran realitzar sumes senzilles, amb l’ajut de suport visual.

És una activitat ideal per als alumnes amb TEA.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

[kml_flashembed movie=”https://42a67bd0-a-c9e90866-s-sites.googlegroups.com/a/xtec.cat/recursos_web/home/2017/lesprimeressumes1.swf” width=”530″ height=”352″ wmode=”opac”/]

Diferents (1) a Google Play

Fa temps vàrem publicar “Diferents 1” adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, en la que els nostres alumnes hauran de comptar fins a cinc i podran exercitar l’atenció, la concentració l’observació.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

[kml_flashembed movie=”https://42a67bd0-a-c9e90866-s-sites.googlegroups.com/a/xtec.cat/recursos_web/home/2014/diferents1.swf” width=”500″ height=”300″ wmode=”opac” /]

Compta pomes 5 a Google Play

Fa temps vàrem publicar “Compta pomes 5” adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, en la que els nostres alumnes han de marcar tantes pomes com indiqui la quantitat proposada (arriben fins el cinc). D’aquesta manera, agafaren agilitat a l’hora de comptar.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

[kml_flashembed movie=”https://42a67bd0-a-c9e90866-s-sites.googlegroups.com/a/xtec.cat/recursos_web/home/2014/comptapomes5.swf” width=”500″ height=”300″ wmode=”opac” /]

Saps llegir (2) a Google Play

Fa temps vàrem publicar la segona activitat de la sèrie “Saps llegir?” titulada Saps llegir? 2. Amb aquesta sèrie, es pretén que l’alumne practiqui la comprensió lectora de petites frases.

En aquest joc, adreçat l’alumnat de l’últim curs d’Educació Infantil i de Primer de Primària, els infants hauran de triar les imatges relacionades amb la frase, demostrant d’aquesta manera la seva comprensió.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

[kml_flashembed movie=”https://42a67bd0-a-c9e90866-s-sites.googlegroups.com/a/xtec.cat/recursos_web/home/2015/sapsllegir2.swf” width=”500″ height=”380″ wmode=”opac” /]

Saps llegir ? (1) a Google Play

Fa temps vàrem publicar la primera activitat de la sèrie “Saps llegir?” titulada Saps llegir? 1. Amb aquesta sèrie, es pretén que l’alumne practiqui la comprensió lectora de petites frases.

En aquest joc, adreçat l’alumnat de l’últim curs d’Educació Infantil i de Primer de Primària, els infants hauran de triar les imatges relacionades amb la frase, demostrant d’aquesta manera la seva comprensió.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

[kml_flashembed movie=”https://42a67bd0-a-c9e90866-s-sites.googlegroups.com/a/xtec.cat/recursos_web/home/2014/sapsllegir.swf” width=”500″ height=”380″ wmode=”opac” /]