Ofertes 1

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que els nens i nenes podran realitzar diferents compres de productes d’alimentació d’un catàleg, alhora que s’inicien en el coneixement de les monedes d’un i dos euros. Les quantitats arriben fins el 10.

El joc també és adient per a alumnes amb necessitats educatives especials. Es podran familiaritzar en les activitats de compra-venda amb les monedes més bàsiques i amb quantitats petites.

L’activitat té tres nivells de dificultat:

1. Compra amb monedes d’1 euro. L’alumne haurà d’acostar les monedes que necessiti per comprar la quantitat de producte que s’indica a la cistella.

2. Comptem monedes de 2 euros. L’alumne haurà d’acostar les monedes que necessiti per comprar la quantitat de producte que s’indica a la cistella.L’alumne comprovarà que, en alguns casos, haurà de posar més diners dels necessaris d’acord amb les monedes de que en disposa

3. Comptem monedes d’euros i dos euros barrejades. L’alumne haurà d’acostar les monedes que necessiti per comprar la quantitat de producte que s’indica a la cistella, però sense passar-se en la quantitat.

Compta €uros

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que els nens i nenes podran iniciar-se en el coneixement de les monedes d’un i dos euros. Les quantitats arriben fins el 10.

El joc també és adient per a alumnes amb necessitats educatives especials. Es podran familiaritzar amb les monedes més bàsiques i amb quantitats petites, que els ajudaran a realitzar activitats de compra-venda, més endavant.

L’activitat té tres nivells de dificultat:

1. Comptem monedes d’1 euro.
  2. Comptem monedes de 2 euros.
  3. Comptem monedes d’euros i dos euros barrejades.

Petites frases lectura (1) a Google Play

Fa temps vàrem publicar l’activitat Petites frases lectura (1).

Aquest joc, està adreçat als alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial, amb la que els nens i les nenes es podran iniciar el la comprensió de petites frases, amb les vocals i primeres consonants P-M-L-T-N-S-D.

Els nens i les nenes podran triar entre dos nivells de dificultat, amb lletra majúscula o manuscrita.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

Llegim a poc a poc (2)

Us oferim, a continuació, la segona activitat de la sèrie “Llegim a poc a poc” adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, la lectura graduada facilitarà la comprensió de les frases. Ena aquesta ocasió, es treballen les vocals i les lletres: “P”, “M”, “L”, “T”, “S”.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe.

Els nens i nenes podran triar entre tres nivell de dificultat.

Nou procediment d’alta de correu @xtec

A partir del 24/04/2019 el procediment d’alta de correu @xtec ja es pot fer de forma telemàtica.

Deixa d’estar operatiu el formulari antic que s’havia d’enviar per fax, correu postal o a altes@xtec.cat i que incorporava la signatura de validació per part de la direcció del centre.

Des del dia 24/04/2019 per a tramitar l’alta cal enviar el següent formulari online.

En aquesta tramitació se us demanarà una adreça de correu alternativa per a la gestió de l’alta i la generació/recuperació de la contrasenya. Aquesta adreça cal que sigui única i d’ús personal vostre, ja que el sistema no permet utilitzar la mateixa adreça per més d’un usuari.

– Caldrà que confirmeu l’adreça de correu alternatiu. Un cop confirmada, rebreu un missatge informant-vos que la vostra alta XTEC es troba pendent de validació per la direcció del centre.

– Cal que en aquest moment la persona amb funcions directives autoritzada us validi la petició des del nou aplicatiu de Gestió d’Usuaris XTEC (GUX). Rebreu un nou missatge a la vostra adreça de correu alternatiu tan bon punt s’hagi validat la petició.

En el missatge d’alta se us facilitarà un enllaç d’un sol ús on us podreu crear la contrasenya del vostre compte. Un cop creada, ja podreu fer servir el vostre usuari.

Si en les darreres setmanes heu fet ús d’aquest protocol antic i encara no heu rebut al centre la carta amb les credencials corresponents, us recomanem que torneu a fer la sol·licitud amb el nou protocol telemàtic.

Clica a sobre de la imatge, per accedir a la informació: