Recull de Comprensions Lectores

Amb les les faules El ratolí i la granota i La formiga i el gat obrim una carpeta de COMPRENSIONS LECTORES, que podeu descarregar lliurement.

La intenció és introduir-hi comprensions lectores de creació pròpia i de diferents temàtiques, que podeu fer servir amb l’alumnat de diferents cicles.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir al recurs. Accediu als documents que trobareu a la carpeta de cada cicle:

Recursos web a Instagram

A partir d’ara, podeu accedir a les nostres activitats des del compte d‘Instagram de Recursos web.

D’aquesta manera, tindreu totes les nostres activitats més recollides i amb accés directe des del vostre dispositiu mòbil.

Poc a poc anirem actualitzant tots els nostres recursos. Per accedir a l’Instagram, cliqueu a sobre de la imatge:

NOTA: Per accedir a la informació de cada recurs, heu de clicar-hi a sobre amb el botó dret del ratolí i obrir-lo en una nova pestanya.

Aprenem a mesurar amb el regle

Activitat adreçada a Educació Infantil, amb la que els nens i nenes podran adquirir destresa en l’ús del regle i familiaritzar-se amb el concepte de centímetre. Les mesures proposades, faran que els infants hagin de col•locar el regle en diferents posicions. Les quantitats arriben fins el 10.

Monstruos

Os ofrecemos esta actividad interactiva, destinada a Educación Infantil y al Ciclo Inicial con la que los niños y las niñas podrán comprobar su capacidad de observación y la comprensión lectora de pequeñas frases, descubriendo el monstruo correcto.

Encreuats animals

Us oferim aquesta activitat de mots encreuats de temàtica animal, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil Cicle Inicial, amb la que els nostres alumnes podran ampliar el vocabulari i millorar l’ortografia. Al Nivell 1 els encreuats s’han de resoldre amb majúscules i al Nivell 2 també s’han de col·locar els accents a les paraules.

Mots encreuats

Us oferim aquesta activitat de mots encreuats, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil Cicle Inicial, amb la que els nostres alumnes podran ampliar el vocabulari i millorar l’ortografia. Al Nivell 1 els encreuats s’han de resoldre amb majúscules i al Nivell 2 també s’han de col·locar els accents a les paraules.