Completa les frases 5

Us oferim la cinquenaa activitat de la sèrie “Completa les frases” en la que els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial hauran de completar cada frases, a partir d’una imatge. Les imatges són molt intuïtives i permeten ser completades, de forma autònoma, per part de l’alumne, després de realitzar la comprensió lectora de la frase corresponent.

Completa les frases 4

Us oferim la quarta activitat de la sèrie “Completa les frases” en la que els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial hauran de completar cada frases, a partir d’una imatge. Les imatges són molt intuïtives i permeten ser completades, de forma autònoma, per part de l’alumne, després de realitzar la comprensió lectora de la frase corresponent.

Completa les frases 3

Us oferim la tercera activitat de la sèrie “Completa les frases” en la que els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial hauran de completar cada frases, a partir d’una imatge. Les imatges són molt intuïtives i permeten ser completades, de forma autònoma, per part de l’alumne, després de realitzar la comprensió lectora de la frase corresponent.

Completa les frases 2

Us oferim la segona activitat de la sèrie “Completa les frases” en la que els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial hauran de completar cada frases, a partir d’una imatge. Les imatges són molt intuïtives i permeten ser completades, de forma autònoma, per part de l’alumne, després de realitzar la comprensió lectora de la frase corresponent.

Completa les frases 1

Us oferim la primera activitat de la sèrie “Completa les frases” en la que els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial hauran de completar cada frases, a partir d’una imatge. Les imatges són molt intuïtives i permeten ser completades, de forma autònoma, per part de l’alumne, després de realitzar la comprensió lectora de la frase corresponent.

Atrapacuentos

Os ofrecemos esta actividad sobre los cuentos clásicos, dirigida al ciclo inicial en la que los niños y niñas tendrán que elegir la respuesta adecuada, después de realizar la comprensión lectora. Para poder hacerla, primero debemos asegurarnos de que los niños conocen el argumento de los cuentos trabajados. También es una buena oportunidad para contar estas historias al alumnado recién llegado, que no ha tenido contacto con nuestras tradiciones.

Atrapacontes

Us oferim aquesta activitat sobre els contes clàssics, adreçada al cicle inicial amb la que els nens i nenes hauran de triar la resposta adient, després de realitzar la comprensió lectora. Per poder fer-la, primer ens hem d’assegurar que els infants coneixen l’argument dels contes treballats. També és una bona oportunitat per explicar aquestes històries a l’alumnat nouvingut, que no ha tingut contacte amb les nostres tradicions.

¿Ya sabes clasificar? (1)

Os ofrecemos este juego, pensado para el alumnado del último curso de Educación Infantil y del Ciclo Inicial, con el que los niños y niñas podrán demostrar su capacidad para clasificar. La actividad consiste en encontrar la palabra que define al grupo al que pertenecen las propuestas. También es adecuado para alumnado recién llegado.

Los alumnos podrán elegir entre tres tipos de letra.

Ja saps classificar? (1)

Us oferim aquest joc, pensat per a l’alumnat de l’últim curs d’Educació infantil i del Cicle Inicial, amb el que els nens i nenes podran demostrar la seva capacitat per classificar. L’activitat consisteix en trobar la paraula que defineix el grup a qui pertanyen les proposades. També és adient per a alumnat nouvingut.

Els alumnes podran triar entre tres tipus de lletra.

M’endevines (2)

Us oferim la segona activitat de la sèrie “M’endevines” adreçada a l’alumnat d’Educació infantil i del Cicle Inicial de Primària, amb la que podran practicar la comprensió lectora i ampliar el vocabulari de diferents temes. Podran triar entre lletra majúscula o d’impremta.

M’endevines (1)

Us oferim la primera activitat de la sèrie “M’endevines” adreçada a l’alumnat d’Educació infantil i del Cicle Inicial de Primària, amb la que podran practicar la comprensió lectora i ampliar el vocabulari de diferents temes. Podran triar entre lletra majúscula o d’impremta.

Qui soc? (1)

Us oferim la primera activitat de la sèrie “Qui soc?”, adreçada al Cicle Inicial de primària i amb la que els alumnes podran realitzar exercicis de comprensió lectora i ampliar el seu vocabulari sobre diferents objectes.

Els nens i nenes podran triar el tipus de lletra amb la que realitzar la lectura: majúscula, manuscrita, impremta.

Pictofrases. Vocals + P

Us oferim, a continuació, la primera activitat de la sèrie “Pictofrases” adreçada als alumnes que tenen dificultat per aprendre a llegir, alumnes amb TEA i també permet assolir la lectura més ràpidament als nenes i nenes dels primers cursos d’Educació infantil. Els pictogrames ajuden a la comprensió de la petita frase, amb més facilitat. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital o panell interactiu, amb tot el grup-classe.

Els nens i nenes podran triar entre tres nivells de dificultat.

Escriu PMLT

Us oferim la sisena activitat de la sèrie “Escriu“, adreçada a Infantil i Cicle Inicial, amb la que els infants podran practicar l’escriptura de paraules amb PMLT + Vocals. Podran optar per realitzar el joc amb lletra majúscula o manuscrita. També pot servir per ampliar el vocabulari de l’alumnat nouvingut.

És ideal per fer-la, amb tot el grup-classe, a la PDI o panell interactiu.

Altres activitats de la sèrie:

Escriu PLT

Us oferim la cinquena activitat de la sèrie “Escriu“, adreçada a Infantil i Cicle Inicial, amb la que els infants podran practicar l’escriptura de paraules amb PLT + Vocals. Podran optar per realitzar el joc amb lletra majúscula o manuscrita. També pot servir per ampliar el vocabulari de l’alumnat nouvingut.

És ideal per fer-la, amb tot el grup-classe, a la PDI o panell interactiu.

Altres activitats de la sèrie:

Escriu PML

Us oferim la quarta activitat de la sèrie “Escriu“, adreçada a Infantil i Cicle Inicial, amb la que els infants podran practicar l’escriptura de paraules amb PML + Vocals. Podran optar per realitzar el joc amb lletra majúscula o manuscrita. També pot servir per ampliar el vocabulari de l’alumnat nouvingut.

És ideal per fer-la, amb tot el grup-classe, a la PDI o panell interactiu.

Altres activitats de la sèrie:

Escriu PL

Us oferim la tercera activitat de la sèrie “Escriu“, adreçada a Infantil i Cicle Inicial, amb la que els infants podran practicar l’escriptura de paraules amb PL + Vocals. Podran optar per realitzar el joc amb lletra majúscula o manuscrita. També pot servir per ampliar el vocabulari de l’alumnat nouvingut.

És ideal per fer-la, amb tot el grup-classe, a la PDI o panell interactiu.

Altres activitats de la sèrie:

Escriu PM

Us oferim la segona activitat de la sèrie “Escriu“, adreçada a Infantil i Cicle Inicial, amb la que els infants podran practicar l’escriptura de paraules amb PM + Vocals. Podran optar per realitzar el joc amb lletra majúscula o manuscrita. També pot servir per ampliar el vocabulari de l’alumnat nouvingut.

És ideal per fer-la, amb tot el grup-classe, a la PDI o panell interactiu.

Altres activitats de la sèrie:

Escriu P

Us oferim la primera activitat de la sèrie “Escriu“, adreçada a Infantil i Cicle Inicial, amb la que els infants podran practicar l’escriptura de paraules amb P + Vocals. Podran optar per realitzar el joc amb lletra majúscula o manuscrita. També pot servir per ampliar el vocabulari de l’alumnat nouvingut.

És ideal per fer-la, amb tot el grup-classe, a la PDI o panell interactiu.

Discrimina PMLT

Us oferim, a continuació, la cinquena activitat de la sèrie “Les primeres consonants. Discrimina ” adreçada als primers cursos d’Educació infantil. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”, ·M”,”L”, “T”.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital o el panell interactiu, amb tot el grup-classe.

Els nens i nenes hauran de llegir i triar la paraula que es correspons amb la imatge.

Altres activitats de la sèrie: