RECURSOS WEB canvia d’adreça

Des del 23 de gener de 2008, hem recollit i ofert recursos des del portal XTECBLOCS, amb un total de 1.025 articles publicats.

Últimament, tenim problemes de visualització d’algunes imatges i activitats i aquest fet ens ha portat a prendre la decisió de canviar l’adreça dels nostres articles, cosa que lamentem profundament. Poc a poc, anirem incorporant al nou espai els recursos de producció pròpia, ja publicats a XTECBLOCS.

Recursos web a XTECBLOCS quedarà obert, per tal que podeu consultar aquells recursos, publicats fins ara, que no són de producció pròpia.

Moltes gràcies, pel vostre seguiment, aportacions i comentaris. Esperem que el nou blog també esdevingui un espai d’intercanvi i aprenentage.

Clica aquí per accedir a la nova adreça.

Vocals + P, M

Us oferim, a continuació, la quarta activitat de la sèrie “Les primeres consonants” adreçada als primers cursos d’Educació infantil i Cicle Inicial. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”, i “M”.

Els nens i nenes podran triar el tipus de lletra (impremta o manuscrita) i hauran d’escriure la paraula que indica el dibuix. En acabar, hauran de clicar a sobre el botó “Comprovar” i, si la paraula no està escrita correctament, el programa marcarà en vermell les lletres equivocades.

Aquí teniu les activitats de la sèrie publicades:

Discrimina PMLT

Us oferim, a continuació, la tercera activitat de la sèrie “Les primeres consonants. Discrimina ” adreçada als primers cursos d’Educació infantil. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”, ·M”,”L”, “T”.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe.

Els nens i nenes hauran de llegir i triar la paraula que es correspons amb la imatge.

Altres activitats de la sèrie:

Fulls d’activitats Triapictofrase (1)

Com a complement del joc Triapictofrase (1), us oferim aquests fulls d’activitats, llestos per imprimir. Els nens i nenes hauran de col·locar el número de la imatge al costat de la frase corresponent.

Les imatges estan extretes del portal de recursos ARASAAC.

Clica a sobre de la imatge, per tal d’accedir al recurs:

Fulls lectura Triapictofrase (1)

Com a complement del joc Triapictofrase (1), us oferim aquest document, llest per imprimir. D’aquesta manera, els nostres alumnes d’educació infantil, aquells que tenen dificultat per assolir la lectoescriptura, els alumnes amb TEA… podran iniciar-se en la comprensió de la petita frase d’una manera més senzilla.

Clica a sobre de la imatge, per tal d’accedir al recurs: