Compresions lectores P + vocals. Lligada

Us oferim aquestes comprensions lectores, amb paraules amb P+vocals amb lletra manuscrita, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.

Comprensió lectora 1
Comprensió lectora 2
Comprensió Lectora 3

Us mostrem un exemple, on podreu comprovar com es pot treballar directament des de la pantalla:

Comprensions lectores P + vocals. Majúscules

Us oferim aquestes comprensions lectores, amb paraules amb P+vocals amb lletra majúscula, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.

Comprensió lectora 1
Comprensió lectora 2
Comprensió Lectora 3

Crea els teus materials amb Liveworksheets

Liveworksheets permet transformar les nostres fitxes imprimibles (doc, pdf, jpg…) en fitxes interactives, amb exercicis autocorrectius.

Els alumnes poden completar les fitxes en línia i enviar les seves respostes a professor/a. Això resulta més motivador per als alumnes, i estalvia temps de correcció al professor, alhora que estalvia paper.

Les fitxes interactives aprofiten els avantatges que ens ofereixen les noves tecnologies aplicades a l’educació: poden incloure sons, vídeos, exercicis d’arrossegar i deixar anar, unir amb fletxes, selecció múltiple… i fins i tot exercicis amb àudio, que els alumnes han de completar usant el micròfon.

Com es fa servir?

Podeu utilitzar Liveworksheets per crear les vostres pròpies fitxes interactives o utilitzar les que han compartit altres professors. Disposen d’una col·lecció de milers de fitxes interactives que abasten molts idiomes i àmbits.

Les fitxes les podem enllaçar o bé incloure directament al nostre bloc o entorn virtual d’aprenentatge (Moodle, Classroom,..,), el que facilita l’ensenyament-aprenentatge virtual.

Com podeu crear les vostres pròpies fitxes interactives?

És molt fàcil. Bàsicament, has de pujar el teu document (doc, pdf, jpg …) que serà convertit en una imatge. Després només hareu de dibuixar quadres de text sobre la pàgina i hi introduir les respostes correctes.

També hi ha alguns comandaments que haureu d’aprendre si voleu fer un altre tipus d’exercicis, com arrossegar i deixar anar, unir amb fletxes, exercicis parlats, etc. Però és molt fàcil.

Simplement feu una ullada al vídeo-tutorial.

Recursos web fa PORTES OBERTES!!

Benvolgudes famílies,

Davant de la situació tan delicada i complicada que estem vivint aquests dies, des de Recursos web us volem fer la vida en família una mica més fàcil, per això us volem donar accés directe a la biblioteca de les nostres activitats, per tal que pugueu arribar més fàcilment als nostres jocs interactius.

Les activitats estan pensades majoritàriament per a l’Educació Infantil i el Cicle Inicial, encara que podreu trobar alguna per al Cicle Mitjà.

I, com ho hem de fer per accedir-hi?

Les activitats estan pensades per accedir des d’un ordinador, per fer-les servir amb una tauleta podeu llegir aquest article.

IMPORTANT: Per poder fer servir les activitats, haureu d’utilitzar els navegadors Firefox o Explorer.

Amb Firefox: Cliqueu a sobre de la paraula VISUALITZACIÓ i després a sobre de la imatge on diu “Executa Adobe Flash” i, a continuació, el botó “Permet

Amb Explorer: Cliqueu a sobre de la paraula VISUALITZACIÓ i després a sobre de la imatge on diu “Selecciona l’Adobe Flash” i, a continuació, el botó “Permet una vegada

SI VOLEU fer alguna pregunta, comentari o suggeriment, només ho heu de fer a sota d’aquest article i intentarem respondre, el més aviat possible.

Esperem que els vostres fills i filles es diverteixin a l’hora que aprenen. 😛

Comprensió lectora. Frases PLTM.

Us oferim aquesta activitat amb petites comprensions lectores, amb paraules amb PLTM+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.

Altres activitats de la sèrie: