Recursos web fa PORTES OBERTES!!

Benvolgudes famílies,

Davant de la situació tan delicada i complicada que estem vivint aquests dies, des de Recursos web us volem fer la vida en família una mica més fàcil, per això us volem donar accés directe a la biblioteca de les nostres activitats, per tal que pugueu arribar més fàcilment als nostres jocs interactius.

Les activitats estan pensades majoritàriament per a l’Educació Infantil i el Cicle Inicial, encara que podreu trobar alguna per al Cicle Mitjà.

I, com ho hem de fer per accedir-hi?

Les activitats estan pensades per accedir des d’un ordinador, per fer-les servir amb una tauleta podeu llegir aquest article.

IMPORTANT: Per poder fer servir les activitats, haureu d’utilitzar els navegadors Firefox o Explorer.

Amb Firefox: Cliqueu a sobre de la paraula VISUALITZACIÓ i després a sobre de la imatge on diu “Executa Adobe Flash” i, a continuació, el botó “Permet

Amb Explorer: Cliqueu a sobre de la paraula VISUALITZACIÓ i després a sobre de la imatge on diu “Selecciona l’Adobe Flash” i, a continuació, el botó “Permet una vegada

SI VOLEU fer alguna pregunta, comentari o suggeriment, només ho heu de fer a sota d’aquest article i intentarem respondre, el més aviat possible.

Esperem que els vostres fills i filles es diverteixin a l’hora que aprenen. 😛

Comprensió lectora. Frases PLTM.

Us oferim aquesta activitat amb petites comprensions lectores, amb paraules amb PLTM+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.

Comprensió lectora. Frases PLT

Us oferim aquesta activitat amb petites comprensions lectores, amb paraules amb PLT+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.

Altres activitats de la sèrie:

Comprensió lectora. Frases PLM.

Us oferim aquesta activitat amb petites comprensions lectores, amb paraules amb PLM+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.

Comprensió Lectora. Frases PM

Us oferim aquesta activitat amb petites comprensions lectores, amb paraules amb PM+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.