Jornada de Portes Obertes 2012

El passat divendres dia 16 i dissabte 17 vam realitzar jornades de portes obertes a l’escola.

El divendres vam estrenar el LIP DUB, un vídeo enregistrat al centre, protagonitzat per tots els nostres alumnes i mestres, i amb una cançó amb lletra de l’escola, cantat per tots nosaltres.

També el divendres, vam rebre la visita de molts pares i famílies que van poder apropar-se a les aules dels seus fills, observar el treball que es fa, parlar amb els mestres i conèixer els nostres projectes.

El dissabte al matí van venir a conèixer l’escola les famílies de nous alumnes que han de començar el curs que ve a P3. Va ser una jornada festiva en la que també van participar molts alumnes de l’escola. Es van organitzar diverses activitats per als petits, com ara tallers de pintura i maquillatge. Gràcies a la col·laboració de la colla castellera “Xiquets de Tarragona” vam gaudir d’un inflable que es va muntar al nostre pati. A més, l’AMPA de l’escola va oferir xocolatada a tots els assistents.

Estem molts contents de la participació de tots!

10.000 gràcies!

El passat mes de febrer el nostre bloc va arribar a les 10.000 visites. En primer lloc, us volem donar les gràcies a tots i totes per fer-ho possible.

Cal agrair l’interès i participació dels que ens heu visitat, i també la dedicació i treball dels mestres de l’escola que són els responsables de la dinamització i actualització constant del bloc.

El nostre bloc pretén ser una finestra oberta a l’escola, perquè tots els que hi esteu interessats i implicats conegueu el nostre projecte, les activitats que es fan a tots els nivells, les sortides i colònies, les festes i celebracions, les novetats i el seguiment de tots els projectes (Biblioteca, Comenius, Coral, Educació Emocional, CLIL, Noves Tecnologies, Escola Verda, Espai de Llengua i Cohesió).

És molt important que les famílies i tota la comunitat educativa coneguin el treball que es realitza a l’escola i, així, s’hi puguin implicar d’una manera més directa.

A més, el bloc és una eina de treball i de motivació per als alumnes i per als professors del centre. Per un altre costat, pensem que també és interessant que el bloc pugui esdevenir una oportunitat d’enriquiment i d’intercanvi d’experiències per als professionals de l’àmbit de l’educació.

Us encoratgem a seguir periòdicament el nostre bloc ja que es tracta d’una pàgina dinàmica i en constant actualització.

Rosa Vergara

Directora Escola Centcelles

Image and video hosting by TinyPic