4t B fa un Grafiti!

Aquest curs els nens i nenes de la classe de 4t B estem fent un projecte sobre el Hip Hop.

Un dels pilars d’aquest moviment és el grafiti, i en relació a això ens hem aventurat a fer-ne un de ben bonic pel nostre “raconet del projecte”. Tots hem participat i hem posat moltes ganes i il•lusió.

Estem molt contents amb el resultat de la feina ben feta!

Supercalifragilisticoespialidoso!!

Aquest any, els nens i nenes de primer ens hem disfressat dels protagonistes de la famosa pel•lícula “Mary Poppins” en relació amb la temàtica escollida per una de les colles del nostre poble, els anys 60.
Aquí us deixem un recull de fotografies on podeu veureu que bé que ens ho vam passar i que boniques que eren les nostres disfresses.

Supercalifragilisticoespialidoso!!

Educació vial 4t

Durant aquest trimestre els alumnes de 4t hem realitzat una activitat que ens agrada moltíssim, un taller sobre educació vial.

Uns monitors ens van explicar moltes coses importants per la nostra seguretat i la de la gent que ens envolta, referents al compliment de les senyals de trànsit. Tots junts vam recordar el significat de moltes d’aquestes senyals i la importància que té per a tots el fet de vetllar pel seu compliment.

Finalment, vam posar en pràctica tot el que havíem après fent de conductors amb les bicicletes i de vianants. Aquesta va ser sens dubte, la part més divertida!

Visitem la biblioteca

Els alumnes de primer hem anat de visita a la Biblioteca Municipal de Constantí.
Hem tingut l’oportunitat de consultar aquells llibres, contes i revistes que més ens agraden i llegir-los allà mateix.
Ha estat molt divertit i esperem tornar-hi ben aviat!

Carnaval a 4t

Enguany tots els nens i nenes de l’escola hem celebrat el Carnestoltes portant disfresses relacionades amb els anys 60 .

Els alumnes de 4t vam decidir disfressar-nos d’una de les bandes de rock més importants d’aquella època, els Rolling Stones. Així que vam preparar la nostra disfressa i les nostres guitarres i vam sortir al carrer a fer xerinola i lluir la nostra creació. Va ser molt divertit!

Els lleons treballem molt

Els nens i les nenes de la classe dels lleons treballem molt!
Ens agraden molt els treballs plàstics: uns dies punxem, altres retallem, pintem, dibuixem, fem murals entre tots perquè la classe estigui ben bonica,…No parem!

Dijous gras

Hola!
Els lleons i tots els companys d’Educació Infantil, el passat dijous gras vam anar a berenar i a jugar a un parc que està molt a prop de l’escola! Ens vam divertir molt.